rechtzaken over VIN plaatje, RDW dodelijk

• RaRo74

Hoe herken je originele popnagels? Foto?

• Michel WaZ

Beste Huub,

Vrijheid van meningsuiting toch? Dat dit compleet OT is wel duidelijk. Neemt niet weg dat je maar even hoeft te googelen en er komt zat bovendrijven over straling van elec auto,s, WiFi, mag velden, dect enz……….

Mvgr Michel WaZ

• rutte persoonlijk

dan ben jij zeker ook zon persoon die roept….niks aan de hand hoor, net als die grote chemische brand, waarvan de brandweer….als zgn deskundige riep nee hoor niks aan de hand, en ff later…tja….het was toch niet zo mooi.

als je het ff duidelijk wilt weten……alles bestaat uit trillingen, ook wij mensen, en elektrische dingen hebben invloed op de trillingen, en daar wordt je ziek van.

nou succes dr mee:)-D

• Michel WaZ

Beste Rutte,

Je kan beter even een ander draadje starten over dit onderwerp. Deze topic gaat over het VIN plaatje en een rechtzaak.

Wellicht missen nu een aantal mensen jou onderwerp……..

Mvgr Michel WaZ

• lucas.adriaanse

Michel WaZ Schreef:

——————————————————-

> Beste Rutte,

>

> Je kan beter even een ander draadje starten over

> dit onderwerp. Deze topic gaat over het VIN

> plaatje en een rechtzaak.

> Wellicht missen nu een aantal mensen jou

> onderwerp……..

>

> Mvgr Michel WaZ

Dank je Michel, het veranderde onderwerp in de door mij gestarte discussie/waarschuwing doet hier geen goed. Iedereen mag posten wat hij belangrijk vindt …. in een eigen thread. Dus ‘Rutte’ doe even fair en start je eigen thread svp !

Goed dat je ingreep Michel WaZ !

Grtz, Lucas

• lucas.adriaanse

Frans Bonnes Schreef:

——————————————————-

> Plaatje heeft volgens de RDW-steekproef controleur

> ook geen enkele waarde.

> Heb het zelf meegemaakt dat bij de APK de

> keurmeester een aantekening / opmerking kreeg

> omdat hij bij het controleren van het

> chassisnummer uitgegaan was van het vin - plaatje.

> Dat nummer was duidelijker leesbaar dan het nummer

> in het chassis.

Frans, dat is nou precies het gevaarlijke aan het huidige, nieuwe beleid van de RDW ! Zonder het te publiceren en zelfs voor de eigen (steekproef-)controleurs nog onduidelijk worden auto's ,met te nieuwe popnagels of andere duidelijk te jonge uiterlijkheden mbt een van de drie hoofddelen van samengestelde voertuigen, van kenteken ontdaan.

Ik was gisteren de pineut met een super project dat ruim € 100.000,- heeft gekost ….. kreeg zelfs niet de kans om mijn gehele fotoreportage te tonen, waarmee wel duidelijk zou zijn geworden dat de RRC klopt "Moet u maar bezwaar aantekenen, meneer. De RDW-er die conform het advies van de forensisch rechercheur heeft besloten dat de koets niet te identificeren is …. maar óók dat chassis en aandrijflijn keurig kloppen ….. die controleur is nu niet aanwezig en u kunt ook niet met een ander praten. Heeft geen zin". Dat was de officiële reactie !

Wees gewaarschuwt ! Het is écht mis in NL, bij de RDW ! Het wordt wel héél belangrijk dat de procedure die ik voer tegen de RDW over dit onderwerp, en met mij overigens nog een flink aantal andere Nederlanders, wordt gewonnen !

Komende week moet ik met een volgend afgerond project naar de RDW. Ook voor een motorwisseling. Gewoon een youngtimer, die al een paar jaar geleden van fout oud kenteken is ontdaan en nog wel een ‘nieuw’ kenteken kreeg. En dus een teruggeplaatst typeplaatje heeft gekregen bij de RDW …… (nieuwe popnagels) ….. ten tijde van de herinslag. Ben benieuwd of ze hun eigen werk wel herkennen !

Grtz

Lucas

• Paul Stroink, One-Ten.nl

En mag je op die auto waarbij chassis en aandrijflijn wel kloppen nog wel een andere wél identificeerbare koets terugplaatsen?

• ErikH110

Ben nu bezig met de ombouw van mijn originele 1988 110 naar 200tdi met automaat. RDW vooraf gebeld, was geen probleem. Nu ik al deze verhalen zo lees vraag ik me af of ik nog wel met deze ombouw langs de rdw moet gaan voor aanpassingen papieren. :S

• Paul Stroink, One-Ten.nl

Met Defenders ben ik niet zo bang. Ik kom nog steeds erg veel bij de RDW met auto's waar soms geen enkel deel van de originele auto bij gebruikt is en ik heb nog nooit een probleem gehad.

Ga vanmiddag ook nog met een volledig nieuwe oude 110 uit 1986 naar de RDW voor een nieuw nummer in het nieuwe chassis en meteen even APK.

Nieuw chassis, andere motor, R380, nieuwe gegalvaniseerde schutbord, T-stijlen, crossmembers en deuren. Nieuwe spatborden. Eigenlijk zijn alleen nog de motorkap, achterbak, doortops, assen en dak origineel.

• Crazy-G

En dit is nou waarschijnlijk net de reactie die ze willen bewerkstelligen, dat iedereen bang wordt om naar de RDW te moeten en dus maar afziet van een project en zelf helemaal het project wegdoet.

Zo “schonen” ze het wagenpark in no time even op.

G-J.