Ik heb beroepshalve ook veel met de RDW te maken en daar is het ook een groot zooitje. Mensen die elkaar tegenspreken (tot op hoog nivo), uitspraken die naderhand teruggedraaid worden enz… Echt een ongelofelijk zooitje prutsers daar.
nog even iets……….dus elke schade wagen, maakt niet uit wel merk met schade aan de neus zou dus langs de rdw moeten gaan…….nou dan krijgen ze het druk.
ik heb zelf vernomen bij de rdw dat het plaatje NIET lijdend is
en…een rechecheur….nou nou….ik heb er ook zo 1 gehad, die heb ik het terrein afgeschopt, die vent had er ook de ballen verstand van.
even om terug te komen op het milieu gevaar met elektrische wagens….
weet wel dat je de meest bekende ziekte kunt krijgen door die elektrische wagens, je rijdt namelijk op een elektrisch veld rond, en je weet zelf ook wel als je in de buurt of er onder woont bij een hoogspanningsmast dat je ook ziek wordt.
lang leve de vooruitgang(td)
Plaatje heeft volgens de RDW-steekproef controleur ook geen enkele waarde.
Heb het zelf meegemaakt dat bij de APK de keurmeester een aantekening / opmerking kreeg omdat hij bij het controleren van het chassisnummer uitgegaan was van het vin - plaatje. Dat nummer was duidelijker leesbaar dan het nummer in het chassis.
rutte persoonlijk Schreef:
——————————————————-
> even om terug te komen op het milieu gevaar met
> elektrische wagens….
> weet wel dat je de meest bekende ziekte kunt
> krijgen door die elektrische wagens, je rijdt
> namelijk op een elektrisch veld rond, en je weet
> zelf ook wel als je in de buurt of er onder woont
> bij een hoogspanningsmast dat je ook ziek wordt.
> lang leve de vooruitgang(td)
Hallo Rutte
Wil jij deze bewering met gevalideerde feiten uit wetenschappenlijk onderzoek staven en anders dit soort post achterwege laten?
Na 35 jaar in het onderzoek wordt ik wat moe van deze vage, op geruchten en/of halve waarheden en verzinsels gebaseerde meningen van de eerste de beste roeptoeter.
Daar heb ik als gewetensvolle professional namelijk te vaak last van.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?