rechtzaken over VIN plaatje, RDW dodelijk

• lucas.adriaanse

Michel WaZ Schreef:

——————————————————-

> Daar ben ik ook wel een beetje huiverig

> voor……….

>

> Groet Michel WaZ

Dat hoeft toch niet. Er blijft heel weinig 40jr oud rijdend speelgoed/hobbymateriaal/rijdend erfgoed over met de huidige RDW denkwijze. Hoeven ze in DH geen wetswijziging meer voor te financieren. Komt allemaal goed, reeds ……

• lucas.adriaanse

Ben inderdaad niet blij. Zie dit uiteindelijk wel door de Raad van State omvergeblazen worden, maar dat kan dan voor mij best te laat zijn. Krijgt de RDW van mij óf mijn curator ……. de rest van het verhaal verdwijnt steeds als ik het publiceer. Heel vreemd. Big brother ???????

• lucas.adriaanse

Ben inderdaad niet blij. Zie dit uiteindelijk wel door de Raad van State omvergeblazen worden, maar dat kan dan voor mij best te laat zijn. Krijgt de RDW van mij óf mijn curator Ben inderdaad niet blij. Zie dit uiteindelijk wel door de Raad van State omvergeblazen worden, maar dat kan dan voor mij best te laat zijn. Krijgt de RDW van mij óf mijn curator

Nog een poging: het hele verhaal

Ben inderdaad niet blij. Zie dit uiteindelijk wel door de Raad van State omvergeblazen worden, maar dat kan dan voor mij best te laat zijn. Krijgt de RDW van mij óf mijn curator (:P)straks een vette schadeclaim. Volgens mij is het huidige gedoe volstrekt onrechtmatig !

Ik verheug me wel op mijn ‘day in court’. De griffie van Rb West Brabant en Zeeland heeft onlangs een datum voorgesteld in mijn zaak namens een klant (wiens kenteken geheel op alle punten klopte, maar tja …. het VIN-plaatje hoorde bij het chassisnummer en niet bij de koets, waarvan het de identiteit hoorde aan te geven. Eenderde (koets) geen identiteit dan driederde geen kenteken meer).

Wordt vervolgd

• Michel WaZ

Goedemorgen Lucas,

Ze zijn natuurlijk al miljoenen misgelopen door schorsen en slopen van onze hobby………..

Als je een beetje tussen de regels doorleest zijn de plannen om op co2 te gaan belasten al in een gevorderd stadium.

Ik kan er alleen niet uit opmaken voor welke auto,s/bouwjaar dit allemaal gaat gelden.

2016 wordt in ieder geval een overgangsjaar en in 2017 wordt het officieel. Bekrachtigt door 1e en 2e kamer.

Wiebes of weekers……..het begint allebei met een W……

En DH kennende beloofd het niet veel goeds voor ons of we moeten onze LaRo,s onder 50gr/km krijgen………

Mvgr Michel WaZ

Ps : ik wens je alle succes toe in de door jou opgestarte procedure .

• Marijn & Simba

Is hier al sinds 2009 zo. Is zelfs gunstiger geworden dan de oude regeling.

Nederland kennende wordt t duurder. Sterkte alvast.

• lucas.adriaanse

Inmiddels ben ik nu inderdaad ook zelf (en mijn opdrachtgevers met mij) de sigaar. Toen we begonnen was het nog “… VINplaatje weg ? Ach geen probleem, dat is een typeplaatje en niet meer dan dat. Nu ruim 2 jr later is de RDW aanpak 180 graden anders: vanwege de nieuwe popnagels in het VIN-plaatje …… identiteit opbouw verloren = kenteken verloren. Overigens had de rechercheur met het chassis geen probleem en met de gehele aandrijflijn ook niet. Ik moet de brief nog krijgen, de rechercheur belde het slechte nieuws zelf door. (Ik vrees dat ik de brenger van dit slechte nieuws een beetje heb afgeschoten Inmiddels ben ik nu inderdaad ook zelf (en mijn opdrachtgevers met mij) de sigaar. Toen we begonnen was het nog ”… VINplaatje weg ? Ach geen probleem, dat is een typeplaatje en niet meer dan dat. Nu ruim 2 jr later is de RDW aanpak 180 graden anders: vanwege de nieuwe popnagels in het VIN-plaatje …… identiteit opbouw verloren = kenteken verloren. Overigens had de rechercheur met het chassis geen probleem en met de gehele aandrijflijn ook niet. Ik moet de brief nog krijgen, de rechercheur belde het slechte nieuws zelf door. (Ik vrees dat ik de brenger van dit slechte nieuws een beetje heb afgeschoten

• lucas.adriaanse

Inmiddels

• lucas.adriaanse

……… laatste poging het hele stuk te publiceren :

Inmiddels ben ik nu inderdaad ook zelf (en mijn opdrachtgevers met mij) de sigaar. Toen we begonnen was het nog "… VINplaatje weg ? Ach geen probleem, dat is een typeplaatje en niet meer dan dat. Nu ruim 2 jr later is de RDW aanpak 180 graden anders: vanwege de nieuwe popnagels in het VIN-plaatje …… identiteit opbouw verloren = kenteken verloren. Overigens had de rechercheur met het chassis geen probleem en met de gehele aandrijflijn ook niet. Ik moet de brief nog krijgen, de rechercheur belde het slechte nieuws zelf door. (Ik vrees dat ik de brenger van dit slechte nieuws een beetje heb afgeschoten; moet ie ook maar niet zo'n besluit nemen) maar uiteindelijk moet de RDW over het PAT-advies zijn besluit nemen.

Dat betekent een volgende procedure tegen de RDW. Meteen naar de rechter, zo'n hoorzitting n.a.v. een bezwaarschrift heeft duidelijk toch geen nut. Blijkt uit alle stukken van gevechten tegen de RDW van mensen die op mijn oproep hier hebben gereageerd. We zullen gezien het belang voor mijn bedrijf proberen versnelde behandeling te verkrijgen.

Tevens is de hoofddirectie van de RDW door een andere gedupeerde gevraagd om een gesprek. En wordt er voorwerk gedaan om hier een zaak van de Ombudsman van te maken. Het lijkt om ongelooflijk veel voertuigen te gaan.

Iedereen het stukje over de Kreidler in de afgelopen zaterdag-Telegraaf gelezen ? Schaam je RDW !

Wordt wederom vervolgd …. vrees ik X(

• lucas.adriaanse

Ik krijg steeds maar het halve verhaal gepubliceerd. Wordt ik nu ook hier al gecensureerd ? :?

• michel

heb jij soms te maken met sherlock holmes of zo?

ben net bij de rdw geweest in arnhem met een hele rotte wagen, voorplaat geheel verrot, en ik mag gewoon een ander koets plaatsen…….rarara hoe kan het