Hi Ron, dat was allemaal eigenlijk al wel duidelijk voor eenieder die er al mee te maken heeft gehad, ik ben bang dat ik enorm in herhaling ga vervallen.
Dat dat plaatje geen enkele waarde heeft doet niet ter zake, de RDW grijpt het niet aanwezig zijn of los geweest zijn van zo een niet ter zake doende plaatje aan om een wagen al dan niet te vertrouwen en dan vallen ze simpelweg terug op de omgekeerde bewijslast en helaas kunnen de meesten niet aantonen dat de koets of wat doorgaat voor een carrosserie eerlijk zijn en daar ligt nu de crux, dan ben je gewoon permanent je papieren kwijt, a simple as that.
Is, nogmaals een herhaling van mijn zijde, volgens mij een nieuwe manier van de RDW om oude wagens van de weg te krijgen, reken maar dat de meesten die hier tegen aan lopen het sneller opgeven als de RDW en dan hebben ze weer hun zin.
Zit volgens mij veel meer achter dan wij kunnen bedenken, neem van mij aan dat de autobranche hier wel eens een hele grote vinger in de pap zou kunnen hebben.
En nee ik ben geen complot theorie aanhanger, maar als je tussen de regels doorleest zie je dat die samenhang steeds duidelijker aanwezig is.
G-J.