Ik heb in 2005-6 uit mijn hoofd €950,- euro betaald voor het ontlakken, van koets en chassis, +- 300 euro overig straal werk kleine delen.
het verzinken was €850,- voor alles, grootste kosten hier van was de koets zelf die ging op een balk en die werd dan ook volledig door berekend zoals afgesproken, er kon tenslotte niks bij gehangen worden.
bregen en halen van koets/chassis ik denk 200 euro aan brandstof en 2 dagen kwijt ( helaas ben ik vaker moeten rijden wegens niet na komen afspraak )
Het kost dus heel veel geld, je kunt ook een leuke tweede handse auto kopen voor dit bedrag.
In mijn geval heb ik de autoambulance geleend van de buurman, kosten €0.00 maar als je die moet huren €45,- per dag en je hebt een E-rijbewijs nodig + een geschikte trekkend voertuig.
De keerzijde is wel dat als je dit nu goed doet, dat je dan ook niet meer hoeft te denken aan lassen ( tenzei jij of een ander schade zou rijden ) de zink zal niet eeuwig beschermen, aar jij en ik gaan niet meer meemaken dat er gelast hoeft te worden. en de zink kun je nog helpen met een 2 K lak erover, dit ben ik van plan met een aantal delen Koets, Chassis o.a.