Revisie 2.25 diesel onderblok. wat kost dat?

  • Apke

    Met wat metalen buizen en de nodige handigheid kan je je eigen constructie maken.

    Vaak wordt je beperkt door je eigen geest (die er vanuit gaat dat je het niet zou kunnen) :D

  • Margriet

    op 1 been kan arnold nie leven apke, moeten minstens 2 gevulde koeken worden….

    al is het maar zodat ie die dan weer kan delen met mij.

    kan denk ik morgen wel een gevulde koek gebruiken als ik zwart van de olie en de drek uit de modder onder mijn auto gekropen kom na het olie aftappen.

    ik zal me vast opgeven voor holland's next top model , kan ik morgen een mooie foto maken om mee te sturen >:D<

  • Margriet

    nou je er over begint, ik heb al een electrisch lasapparaatje gekocht op marktplaats om te oefenen dus misschien word het nog wat.

    heb al een andere pijp aan mijn uitlaat gebakken en die hangt er nogsteeds onder.

    als je ooit een 88 ziet rijden waar aan alle kanten pijpen en buizen uitsteken en een tent achter aan flappert… dan ben ik het!

  • Apke

    Zo zie je er uit nadat je de oliepomp uit het blok hebt gesleuteld …….. blok in de auto laten en “even snel” de pomp wisselen haha.

    Zorg dat er warme koffie klaarstaat als je onder de auto uit kruipt. Zo'n lekker gevoel als de warme vloeistof een koud en vuil lijf binnen glijd.

  • Margriet

    hey bedankt voor de tip… en uh… heb jij een baard of is dat olie?(tu)

  • Exfietser

    Waarom heb je de nummers 176-671 nu onder je foto weggelaten Apke?

    En Margriet de opmerking van Dennis in het andere draadje is zeker de moeite waard om even goed te checken voordat er mischien iets heel fout gaat.

    Arnold.

  • Apke

    nee, geen baard. Nog nooit gehad zelfs. Het zal wel olie zijn :P

    Oh en schoonmaken van je gezicht …… >:D<

  • Apke

    Dat nummer is van 1 van de zware jongens uit de Donald Duck, ik heb een ander nummer :)-D

    Oh, waarom het nummer weg is ….. tja het origineel heeft een copyright en ik wil geen gedonder met de politie >:D<

  • Margriet

    een lekker zwart bakkes hoord er bij op zijn tijd.

    anders ben je geen echte vent., zeggen ze…

    wie “ze” zijn weet ik niet maar : keep up the good work (tu)

    en waarom is er eigenlijk geen smiley met een zwarte olie smoel?

    zou best op zijn plaats zijn hier op dit prikbordje

  • Marijn & Simba

    Nou Simba sloeg vanmiddag meteen aan. Sinds hemelvaart geen toer meer gedraaid maar na de 1e poging was ie er weer.

    Volgens mij start een goed afgestelde Land Rover altijd als de accu's maar goed zijn. Nog niet eerder meegemaakt dat ie me liet staan door motorische problemen.

    Margriet, 100% zeker dat je teveel olie erin hebt, Simba heeft dit ook 1x gehad, na een middagje oliespuiten was het weer over.