Kabinet uit de bocht

• G-men (Gargamel)

sjeroens Schreef:

——————————————————-

> Kabinet doet precies wat ik van de verwacht had.

> Zullen we nu weer met onze speeltjes gaan spelen?

> Anders kunnen net zo goed hier een nevenprik gaan

> beginnen.

> Misschien als afleiding een topic over olie

> beginnen, die doen het altijd goed :)

> J.

(tu)

• sjaak109

het begint net een echt forum te lijken hier. >:D<

nou wordt zelfs mijn super de luxe houtkacheltje die zelfs in centrum Londen en Hamburg mag branden en die totaal geen uitstoot van fijnstof heeft naar het graf gedragen door mensen die er totaal geen sjoege van hebben.?

ga over Land rovers Ouwehoeren en laat de rest met rust.

• GertH

Laat ze toch gewoon ALLE weggebruiker mrb laten betalen , is meteen het grootste probleem opgelost …het huidige kabinet :D Alhoewel , het is al jarenlang aan de gang en zal nooit goedkoper worden .

Alle voertuigen die gebruik maken van de openbare weg gewoon mrb laten betalen is eerlijk , dus ook de fiets-bromfiets-landbouwtrekker-dumpers-auto's en vrachwagens……….waarom een 7.5 tons vrachtwagen minder mrb hoeft te betalen dan een landrover snap ik ook niet.

Voor de rest …het wordt echt niet beter , wel stukken slechter en de ‘vervuiler ’ zal moeten bloeden volgens de huidige pinokkiofiguren op t pluche en andere zakkenvullers …want die categorie is makkelijk aan te wijzen met ‘oude ’techniek , vervuilende diesels , katalisator …voor bj 2000 ….geen ad blue …. Ik ga er niet meer tegenin , stond al op het malieveld met de mrb particulier grijs kenteken, heb het geel voor grijs al gehad ivm afmeting laadruimte , ramen in grijs kenteken en later onverkoopbaar en 2 rrc's met lpg waar ik nog niet eens mee reed ….dus ben er wel klaar mee , deze partij is totaal onbetrouwbaar en zal het ook nooit worden .

• westfries.

Zal de btw op brandstof dan ook van 17 % naar 21 % gaan

https://www.unitedconsumers.com/tanken/informatie/opbouw-brandstofprijzen.asp

Of zie ik het reken voorbeeld verkeerd

• Frans Bonnes

Iets beter lezen / kijken, het staat onder de plaatjes. :D

• Marijn & Simba

Ach, het gaat de heren en dames landverr… eeehh landsbestuurders echt niet om het milieu… de autolobby doet het goed daarentegen… iedereen in een nieuwe moderne auto jagen.

Dan is 400 Euro per jaar aan Kfz-Steuer voor een D2 td5 toch een stuk plezanter rijden en voel ik me niet per km 4x genaaid.

• Marijn & Simba

Zulke naïeve praat… de roverheid zal blij zijn met je…

Het gaat niet om het milieu… dan zouden ze niet zo op gas en olie leunen…

De Aarde draait uiteindelijk wel door hoor… met of zonder mensen.

• Stef van Herk

Als je een goede houtkachel hebt en goed droog hout stookt is het vele malen schoner dan centrale verwarming!!!!!!

• louis

-2% aow Marijn (toch 'n paar tientjes in de maand), die je misloopt, maar dat zullen de Duitse broeders je wel compenseren.

• jamaar

jij begrijpt het ook (td)

maar je hebt gelijk dat de wereld wel eens veel beter af zou zijn zonder mensen :)-D