Laat ze toch gewoon ALLE weggebruiker mrb laten betalen , is meteen het grootste probleem opgelost …het huidige kabinet Alhoewel , het is al jarenlang aan de gang en zal nooit goedkoper worden .
Alle voertuigen die gebruik maken van de openbare weg gewoon mrb laten betalen is eerlijk , dus ook de fiets-bromfiets-landbouwtrekker-dumpers-auto's en vrachwagens……….waarom een 7.5 tons vrachtwagen minder mrb hoeft te betalen dan een landrover snap ik ook niet.
Voor de rest …het wordt echt niet beter , wel stukken slechter en de ‘vervuiler ’ zal moeten bloeden volgens de huidige pinokkiofiguren op t pluche en andere zakkenvullers …want die categorie is makkelijk aan te wijzen met ‘oude ’techniek , vervuilende diesels , katalisator …voor bj 2000 ….geen ad blue …. Ik ga er niet meer tegenin , stond al op het malieveld met de mrb particulier grijs kenteken, heb het geel voor grijs al gehad ivm afmeting laadruimte , ramen in grijs kenteken en later onverkoopbaar en 2 rrc's met lpg waar ik nog niet eens mee reed ….dus ben er wel klaar mee , deze partij is totaal onbetrouwbaar en zal het ook nooit worden .