Ik heb zelf nog twee geschorste 110's. Als ze over 9 jaar of zo weer belastingvrij zijn wil ik er weer in gaan rijden. Tot die tijd maar deze RRC.
Haha inderdaad. Wie wil er nou een onbetrouwbare roestende lekkende krakende piepend auto met de aërodynamica van een tuinhuis, welke een vermogen kost om te rijden en rijdend te houden….
ik B) Waarom? misschien omschrijft dit het wel:
“A Land Rover is at once a delightful runabout and a rolling torture chamber. It combines the best and worst features of a truck with the insouciance of an MG-TC. It is a car that every man feels compelled to buy at one time or another, but hardly anybody has a use for. It is best suited to off-the-road cross-country adventure. Conversely it is not specifically useful for shopping trips, or general family-household use, but that's what people do with it. This is one of several instances where perfectly reasonable people have seemed to take leave of their senses on first meeting the Land Rover. It is less of a car than a state of mind. Its owners are the most partisan group imaginable and its would-be owners are legion.”
Onbetrouwbaar???
Ik rij al 3 jaar rond zonder dat ie me heeft laten staan of het was mijn eigen schuld (ontsteking niet onderhouden en alleen maar rijden). Heb hem daarvoor wel groots aangepakt, eerlijk is eerlijk: dat was niet gelukt zonder die totale revisie van motor en assen. En vanaf toen elke 5 a 6000 km een olie- en filterbeurtje.
Nu ja, de elektra geeft wel eens wat trubbels: centrale vergrendeling die ineens niet werkt of de el. stoelverstelling die alleen naar voren wil :X, ventilator die alleen op max. werkt, cruisecontrol die van het een op het andere moment niet meer wil resetten, ruitenwissers die nu eens wel en dan weer niet in de eindstand terugkomt. Of de bovenste achterklep springt spontaan open tijdens een hobbelig ritje.
Maakt me allemaal niets uit, de aandrijving werkt goed en gaat niet kapot als ik 3000 kg aan de auto heb hangen. Vroeger moest ik bijna ieder weekeind sleutelen om de Volvo 245 weer klaar te hebben voor de week erna.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?