U geeft in uw bericht feedback op de nieuwe indeling van de rubriek auto-onderdelen. Wij stellen dit zeer op prijs.
Ik heb uw feedback doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Op die manier kan uw bericht bijdragen aan een wijziging van deze functionaliteit. Wanneer wij over een bepaald onderwerp meerdere klachten of suggesties ontvangen controleren we altijd of het mogelijk is om een wijziging door te voeren. Wij stellen het zeer op prijs wanneer onze gebruikers met ons meedenken ter verbetering van de site. Indien u nog meer suggesties heeft, ontvang ik die graag van u.
Verder is Marktplaats een platform, waarop koper en verkoper bij elkaar worden gebracht. Zowel particulieren als bedrijven mogen gebruik maken van dit platform. Dit is toegestaan, zolang advertenties volgens de voorwaarden worden geplaatst. Veel bedrijven bieden producten aan als ‘Nieuw’. Door de filters ‘Zo goed als nieuw’ en ‘Gebruikt’ te selecteren kunt u de meeste bedrijfsadvertenties uit uw zoekresultaten filteren. Ik raad aan om deze mogelijkheid eens te proberen. Via de volgende link kunt u meer informatie vinden over hoe u gericht kunt zoeken op Marktplaats en zodoende hopelijk tot meer gewenste zoekresultaten komen:
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd of ontvang graag uw reactie wanneer ik u verder van dienst kan zijn.
Met vriendelijke groet,