Moet je proberen…….hier zakt helemaal je broek vanaf!
Oh sorry, ik was in de war met de paginamarkt. MP is idd een zooitje. Ik vind er helemaal geen aardigheid meer aan om daar te adverteren. Paar jaar geleden ging dat lekker, veel reacties. Nu kost een advertentie maken en plaatsne gewoon veel tijd. En ik heb nog zo'n berg……. Begin Mei naar Aken, dan neem ik weer een berg mee.
meneer Kleverlaan,
Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag met met betrekking tot de categorie auto-onderdelen. Graag voorzie ik u van informatie.
Marktplaats heeft het handelen in auto-onderdelen voor kopers en verkopers gemakkelijker gemaakt. De structuur van de auto-onderdelencategorie is onder handen genomen waardoor het onderdeel dat u zoekt nu eenvoudiger te vinden is.
Auto-onderdelen zijn vaak geschikt voor verschillende automerken maar zijn slechts van één type onderdeel, bijvoorbeeld een accu, een filter of een band. Daarom is het logischer om advertenties in te delen naar het type onderdeel. Het blijft wel mogelijk om te verfijnen op basis van het automerk waarvoor het onderdeel geschikt is.
Tijdens het plaatsen van uw advertentie kunt u het type onderdeel selecteren, waarbij u vervolgens aan kunt geven voor welke merken of typen voertuig het onderdeel geschikt is. Uw advertentie zal vervolgens in de rubriek geplaatst worden van het type onderdeel, waarbij de advertentie via de zoekfilters op automerk uitgefilterd kan worden. Vanwege deze wijziging is het niet langer mogelijk om een advertentie te plaatsen in de oude rubrieken. Deze rubrieken komen te vervallen, zodra de advertenties de advertentietermijn doorlopen hebben.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd of ontvang graag uw reactie wanneer ik u verder van dienst kan zijn.
Met vriendelijke groet,
Marinde
hoeveel zou autodemontage sponsoren aan marktplaats?
Net even gekeken bij landrover onderdelen. Na de eerste 2 pagina's autodemontage eens bij de laatste pagina's gekeken en daar vond ik onder een autodemontage advertentie nog een paar aanbiedingen voor volkswagen chiroco onderdelen….
Doet u mij dan maar de pagina markt
groetjes, Fenna
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?