Advertenties land rover MP particulier

• Michel WaZ

Vraagje,

Ik zie helemaal geen particuliere land rover advertenties meer bij land rover onderdelen ……….alleen bedrijven waar ik geen interesse in heb.

Ligt dat aan mij of?

Groet Michel WaZ

• Bart van Dessel

Ik denk dat de particulier even niets te adverteren heeft. Bedrijven kunnen ook interessante dingen aanbieden, maar nu even niet. Ik begrijp het wel, niemand reageert namelijk. Handel dood.

• sjorsboomschors/aka/PP

:?Mwa… Dynamootje oid toch wel;)

Al onderweg??(:P)

• Michel WaZ

Tot eergisteren stond er genoeg, van motor tot chassis en van raam tot velg. Nu zijn ook de Sub categorieën foetsie.

Range rover classic onderdelen staan er nog wel……beetje vreemd toch?

Groet Michel WaZ

• Ivo Cox

Mij valt op dat er niets nieuws bij is gekomen de laatste dagen. Ik schrijf het vooralsnog toe aan een update van MP.

Ivo

• louis

Het is idd. 'n puinhoop daar bij MP.

waarschijnlijk willen ze de menu structuur omdraaien, dus eerst kiezen voor bijvoorbeeld motor en toebehoren, en daarna kun je kiezen voor welk merk.

dat is jammer, want wij willen eigenlijk alleen maar alle landrover onderdelen zien, en niet dat we eerst moeten kiezen voor welke subgroep.

ze zitten nu midden in de verbouwing.. vandaar de chaos.

• Symon

Klopt, ze gooien het onderdelen menu helemaal omdat onderdelen dan gemakkelijker te vinden zijn volgens hun.

Volgens hun kun je de meeste onderdelen op verschillende merken gebruiken.

Bedrijven klikken gewoon alle merken aan en zetten alle merken in de advertentie zodat je eerst door 200 advertenties voor turbo's moet voor je een particuliere advertentie tegen komt.

Als ik er zelf iets opzet kan ik het zelf ook nog amper terug vinden ;-)

Groeten Symon

Ps. zou zeggen allemaal een klacht in dienen

• louis

vooral de adverteerder `autodemontage` maakt het helemaal bont! dik 2000 advertenties met alleen maar ‘n plaatje van ’n onderdeel en 'n verwijzing naar hun website, waar je als eerste je kenteken moet ingeven….

alsof dat bij onze landrovers zal werken met al die verbouwingen…

• louis

ik zie kansen voor Berry om zijn landrover markt uit te breiden/te verfijnen, want ik denk dat 't snel afgelopen is met MP voor ons particulieren voor onze onderdelen.

• Michel WaZ

Thanx, dat bedoel ik. Hoogst irritant dit!

Groet Michel WaZ