Advertenties land rover MP particulier

• Symon

Komt omdat in de rubriek Land rover er geen nieuwe advertenties meer bij komen.

Zijn nu helemaal over de nieuwe rubrieken verdeeld

Groeten Symon

• fenix2

heb ze gevonden … ongeveer ;)

Fenna

• Daktari

Echt helemaal ruk wat Marktplaats flikt, het is alleen maar onhandiger geworden.

En ik wordt ook bloedsjachrijnig van die Autodemontage idioten, ze jagen de particulier/hobbyist helemaal weg!

Leve onze PaginaMarkt!!

• Dennis

Dit is wel mega zuur… Normaal keek ik iedere dag om marktplaats wat ervan nieuwe laro onderdelen bij was gekomen. Ik zoek en wil helemaal niet op specifieke onderdelen zoeken maar gewoon zien wat er wordt aangeboden. Nu zie je alleen de bedrijfsadvertenties (td)

• Michel WaZ

Hartelijk dank voor uw antwoord,

Als MP even de diverse autoforums checkt dan kan men lezen dat de nieuwe opzet als onhandig en niet praktisch wordt ervaren.

Dus of dit nou een goed plan is om dit door te voeren vraag ik me af.

Je moet nu op een Sub categorie klikken bv motor en toebehoren, dan pas naar het merk!

Hoogst irritant!

Even op het merk zoeken naar nieuwe onderdelen is er niet meer bij, want je moet nu eerst telkens terug naar de Sub categorie. Ook hoogst irritant.

Diverse particuliere aanbieders van mijn automerk plaatsen al niet meer op MP en zijn overgestapt naar andere site,s.

Wat echter wel handig kan zijn is onderscheid maken tussen particuliere en professionele aanbieders.

Er zijn professionele aanbieders die er echt een potje van maken, het enige belang van ze is een vermelding en het maakt ze niet uit waar het is vermeld.

Neem bv het bedrijf autodemontage…………..die zet stoelen tussen motoronderdelen van alle merken en zo zijn er nog meer voorbeelden.

Mvgr Michel Kleverlaan

• Bart van Dessel

Dat zou een goed plan zijn voor M.P., aparte rubrieken voor bedrijven en particulieren. Maar ja, dan krijg je weer dat er misbruik wordt gemaakt en controleren kost weer geld voor MP. Misschien dat we 's moeten kijken bij Speurders.

• Bart van Dessel

Correctie, niet meer kijken bij Speurders, die maken het nog veel bonter dan MP, wij kunnen daar gewoon helemaal niet adverteren! Geen rubriek met Land Rover, ook geen “terreinauto's”, wel rubriek “onderdelen Jeeps” en welke L.R. eigenaar wil daar tussen gaan staan?? Zijn ook voor 99% Jeep onderdelen in die rubriek.

• Michel WaZ

Kijk eens bij 2ehands.nl , niet joepie joepie, maar wel net zoals vroegahhhh. Met land Rover ! Speurders is idd knudde……

• Ivo Cox

Los van het feit dat het zoeken op MP nu K.. is, is het leuk om hier te lezen dat er meer mensen zijn die net als ik, dagelijks even keken of er iets interessants was geplaatst op MP.

Het was een leuk onderdeel van de hobby.

• louis

de boeven van autodemontage en hun google crap wonen hier:

OnderdelenZoeker

Wygeast 51

9294 KR Oudwoude