Komt omdat in de rubriek Land rover er geen nieuwe advertenties meer bij komen.
Zijn nu helemaal over de nieuwe rubrieken verdeeld
Groeten Symon
Hartelijk dank voor uw antwoord,
Als MP even de diverse autoforums checkt dan kan men lezen dat de nieuwe opzet als onhandig en niet praktisch wordt ervaren.
Dus of dit nou een goed plan is om dit door te voeren vraag ik me af.
Je moet nu op een Sub categorie klikken bv motor en toebehoren, dan pas naar het merk!
Hoogst irritant!
Even op het merk zoeken naar nieuwe onderdelen is er niet meer bij, want je moet nu eerst telkens terug naar de Sub categorie. Ook hoogst irritant.
Diverse particuliere aanbieders van mijn automerk plaatsen al niet meer op MP en zijn overgestapt naar andere site,s.
Wat echter wel handig kan zijn is onderscheid maken tussen particuliere en professionele aanbieders.
Er zijn professionele aanbieders die er echt een potje van maken, het enige belang van ze is een vermelding en het maakt ze niet uit waar het is vermeld.
Neem bv het bedrijf autodemontage…………..die zet stoelen tussen motoronderdelen van alle merken en zo zijn er nog meer voorbeelden.
Mvgr Michel Kleverlaan
Correctie, niet meer kijken bij Speurders, die maken het nog veel bonter dan MP, wij kunnen daar gewoon helemaal niet adverteren! Geen rubriek met Land Rover, ook geen “terreinauto's”, wel rubriek “onderdelen Jeeps” en welke L.R. eigenaar wil daar tussen gaan staan?? Zijn ook voor 99% Jeep onderdelen in die rubriek.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?