het gaat niet de goede kant op

• sjeroens

het gaat wel de goede kant op.

elke dag weer een dag korter. Nog maar 855 dagen……

zucht

J.

• G-men (Gargamel)

sjeroens Schreef:

——————————————————-

> het gaat wel de goede kant op.

> elke dag weer een dag korter. Nog maar 855

> dagen……

> zucht

> J.

Helemaal mee eens :)(tu)

• Geert 88 SIIID

ikke nog 775>:D<

Gr.

Geert

• sjorsboomschors/aka/PP

mazzelaars… ikke nog 3280 dagen en €21600,-8-)

• Ad1971

Jullie weten hoe dat werkt met die ezel en die wortel aan een hengel.

Die ezel denkt ook dat hij bijna bij de wortel is. :)

Betrouwbare overheid hebben we inderdaad niet. Dus tegen de tijd dat wij weer in de 40+ zone zitten is de wegenbelasting afgeschaft voor iedereen en vervangen door een keiharde CO2 heffing.

Drie maal raden hoe ver we dan zijn.

Onze hobby heeft een lage aaibaarheidsfactor, dus zullen we genaaid worden.

De vraag is hoe hard en of we bereid zijn dat te betalen. Voorlopig kan ik me de 2.000 per jaar veroorloven en kies ik om dat te doen.

Emigreren klinkt leuk, maar is natuurlijk voor bijna niemand realistisch.

• Jos Daalmans

Hoi,

Mijn moeder zou zeggen: hij dit dit gelooft, doet goed, hij die dit niet gelooft, die doet beter.

Ik denk dat het niet zo verstandig is de grenzen en de mogelijkheden van de wet op te zoeken, daar worden ze steeds slimmer van. Al zou je een proces winnen, dan wordt de wet gewoon weer aangepast.

Het is gewoon betalen als je wilt rijden.

Groeten,

Jos

• Jos Daalmans

Hoi,

Nou, dan maar in afwachting van alle maatregelen, toch maar wat aan risico spreiding gedaan, geen Mazda 6, maar een MX-5 NC.

https://lh5.googleusercontent.com/-HTZqW-7RVVE/VTPtKVm8j4I/AAAAAAAAL4k/nauGXhLAyJ0/w883-h497-no/20150414_155210.jpg

Mijn onderschrift moet dus ook worden aangepast:D

Ik hoop dat alles rampspoed toch een beetje gaat liggen en er wellicht nog een klein beetje licht aan het eind van de tunnel mag schijnen.

Groeten,

Jos

• Bauke130

Mij bevalt net over de grens in Duitsland best aardig, met maar 140 euro per jaar belasting voor een 130, en goedkopere brandstof.

• mjheijnen@on.nl

Ik snap overigens niet waarom in de rechtszaak de Europese norm 30 jaar oldtimer niet genoemd wordt volgens mij is dit gewoon aan te vechten .

Nederlandse regering legt de Nederlanders alleen de nadelen op van de Europese wetgeving de voordelen daar hoor je ze nooit over en gaan ze gewoon lekker in hun voordeel afwijken zie (hypotheek rente aftrek als nadeel)

wordt tijd dat we hiermee naar Europa gaan als Europa ons in het gelijk stemt moeten ze zich ook aan de grens van 30 jaar houden levert toch wel 10 jaar voordeel op.

• arjan Wilbie

In welke landen geld dat 30 jaar en welke wijken af?

In engeland is nu de lopende 40 jaar, tot ze beslissen er van af te stappen. Op 1-4 is mijn swb 40 geworden, 01-01-16 gaat de vrijstelling in.