past een civiele brandstoftank onder een Ambulance?

• john

Ja, daar zit ik ook aan te denken. Dan ben ik in 1 keer klaar en hoeft er verder niets aangepast te worden. Thanks.

• john

Ik wist niet dat er ook een Ambu tank is die achter onder de bak hangt. zou nog een optie kunnen zijn als ik zo'n ding ergens kan vinden….

Groeten, John

https://www.tumblr.com/blog/funfortravel

• fenix2

Anton,

Heb je het nu over een tank onder de seatbase, of een tank achter in het chassis?

Fenna

• john

Ja, dat vraag ik mij ook af. Ik heb al de twee standaard tanks onder de seatbase en wil er een extra tank bijzetten achter onder de auto.

• Nick

Zo te horen heeft Anton het over de tanks onder de seatbase, die zijn bij een ambu iets kleiner als bij een normale ex-militair voertuig.

Een ambu met een tank tussen het chassis achter de achteras, zoals een civiele wagen, heeft voor zover ik weet nooit af-fabriek bestaan.

• john

(tu)

• Anton (Rumble)

Niet begrepen wat john bedoelde. Als je een derde tank neemt ga je zowiezo voor een series tank ivm de dwarsbalk. Vandaar dat ik te moeilik dacht. Bdw ook al bij de hand gehad bij een 110. Tank door voer kan heel makkelijk door de houten vloer en binnenbak door de buitenwand.

Hier wat foto's van mijn ambu op youtube

http://m.youtube.com/watch?v=W4jCefFjhl8

• John

Yes! Dat is wat ik bedoel zoals op de foto's te zien is met de vulbuis en de tank tussen het chassis. Hoe zouden jullie het oplossen met de drie verschillende tanks qua toevoer van brandstof naar de motor? De twee tanks onder de stoelen zijn zoals bekend via een schakelaar open en dicht te zetten. Maar hoe om te gaan met de derde tank?

• Frans Bonnes

Derde tank helemaal apart houden, ook aparte vulopening.

Dan met een elektrisch pompje de brandstof naar een van de voorste tanks pompen, als dat nodig mocht zijn.

• john

Ja, dat had ik ook in gedachten. Lijkt mij de meest simpele en goede oplossing.

Bedankt.