Vacature Automonteur 1ste technicus

• Peter&Jessica

& er is een zinnetje weggevallen zo te zien:

Ivm de samenstelling van ons huidige team geven wij bij gelijke geschiktheid de voorkeur aan een vrouw

• JanTD5

Tuurlijk sta je met 40 plus anders in het leven dan iemand van 23. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan werken of dat er niet samen te werken is. Je zou dan eerder de kandidaten een soort van karakter test moeten laten doen. Want denk dat een groep van 4 mensen, jong of oud dat maakt even niet uit, er 1 een rokende kroeg tijger/ uit gaan beest is en de andere 3 sportieve actievelingen zijn. Dat ze totaal anders in het leven staan, ondanks dat ze alle vier, zeg, 33 zijn ;)

Groet Jan

• JanTD5

Kan ik me helemaal in vinden :D:D:D

Groet Jan

• Marc-my-Words

Hmmm … als al je werknemers in deze “prijsklasse” zitten zou ik JUIST zoeken naar iemand die het team wat diversifieert.

Gek genoeg zoeken de meeste werkgevers altijd dezelfde “ideale schoonzonen”, terwijl je in een team beter haantjes en hennetjes mengt (en ook de initiatiefrijke haantjes met de stille maar degelijke afmakers). Heb je allemaal van die geweldig gemotiveerd lijkende spring-in-het-veld types dan moet je maar zien hoe het met de continuïteit gaat.

Maar goed, mij lijkt een advertentietekst als deze ook gewoon “fout” als je hem aan de wettelijke regels toetst.

Marc (zonder K)

• JanTD5

(tu)

Groet Jan

• Marc-my-Words

Marc vd K Schreef:

——————————————————-

> …. de lui van 40+ staan toch heel anders in het

> leven dan de mensen van onder de 30. …..

En dat is maar goed ook.

Het is juist gezond als die broekies zonder levenservaring een spiegel wordt voorgehouden: Ook zij worden (als het meezit 40+).

Ik ken overigens ook voorbeelden van 32ers die al jaren aan de pre-VUT toe zijn. Ik ken evenzo het omgekeerde, een VUT-er die tot na zijn pensioengerechtigde leeftijd doorwerkte (en zijn werk beter deed als al zijn jongere voorgangers), hij kwam bovendien met een grote regelmaat op de fiets naar zijn werk (60 km !!) …. jammer genoeg ging het deze winter mis … wat precies blijft een vraag maar hij is in het harnas gestorven tgv een eenzijdig ongeval.

Dus … vooroordelen zijn geweldig, stel ze ten alle tijden ter discussie, en zet ze overboord als het er werkelijk om gaat ….

Marc (zonder K)

• JanTD5

Helemaal mee eens Marc. En dat is het laatste wat ik er over post.

Groet Jan

• VeeTee

Precies, diversificatie - en dan niet alleen qua leeftijd - is veel beter. “Mijn” team op het werk, een clubje van 8 zit alles tussen de 25 en de 55.

… en ik behoor niet tot die eerste categorie, maar kan nog prima met die “jonkies” overweg! :D >:D<

• gertnijhof

Ik denk dat de gemiddelde, goedwillende, ondernemer zich nu wel twee bedenkt voordat hij hier weer iets op het forum zet.

Dan maar weer gewoon via het uitzendbureau. merken wij er niks van….

Ik hoop dat iemand wat aan die vacature heeft, er zijn er tenslotte niet zoveel !

• westfries.