De injectoren krijgen 12v bij het inschakelen van relais 22 ( hoofd relais) de 12v moet je bij elk van de 8 injectoren meten, NO bruin oranje.
De injectoren krijgen massa (Per 4 ) ( Batch injection ) de massa zorgd de ECU voor. via de geel wit en geel blauwe draaden.
overbrug beide relais even door de pin 30 ( 12v+) met 87 en 87 a nu zal de pomp gaan lopen en de injectoren en ecu stroom krijgen Start hij nu???
De aftakkingen en soldeer verbindingen de je hebt gevonden zijn origineel, wat je zoekt zijn dit soort verbindingen die anders zijn dan het gemiddeld, de meeste teun de beuns kunnen niet zo goed solderen en strippen en draad vaan met de tandjes 8-) en electrotape hebben ze vaak niet laatstaan krimpcous of vulcaniseerende tape.
als ik zo de relais houders en draad kleuren zie is het systeem 1990 of nieuwer, dan komen de kleuren in het schema ook niet overeen. en moetten er twee sraden bij , kun je fotoś maken van de Multie plug ( die witte 8 polige ) en de twee relais zodat alle draaden en kleuren goed te zien zijn??
Wit/Paars is de voeding naar Pomp dat staat vast en weizigt niet tot de Disco 2
Effen bruine draden zijn altijd draden die constant 12v moeten hebben.
Effen Witte draden zijn vrijwel allemaal contact geschakelde draden.
Het is dat je niet om de hoek zit anders was ik even langs gereden, Ik kon die EFI systeemen binnen 10 minuten aan het lopen hebben als alles goed aangesloten zat onder de kap. Bart weet dat als geen ander even als een aantal anderen al hier.
Als de ECU wel werkt in een andere auto dan moet hij ook in jouw auto werken, ik denk dat er ergens een draad breuik zit of ik leg je iets niet goed uit ( soms is electra iets wat je voor je neus moet hebben.)