Aart schreef:
´graag ga ik de bossen in maar mis op het moment iemand om me los te trekken mocht het fout gaan dus is het meestal niet te heftig, wonen er toevallig mensen in de buurt van eindhoven die ook niet allen het donkere bos in durven laat wat weten´
bij deze dan:
Inge en Ruud Sistermans uit Valkenswaard, twee kids, Birgit 12 en Kirsten 9 jaar oud.
eerste aanschaf een paar jaar geleden een oude serie 2a die ons het virus bracht maar voor dagelijks gebruik te spartaans; ingeruild op een Discovery 300Tdi op aanraden van Daams maar die was me achteraf te comfortabel. Toen we uiteindelijk niet het beloofde bedrag terugkregen bij Daams zijn we terechtgekomen bij Henk Ter Horst en daar een Hybride Serie 3/ Defender 88´ op oldtimer kenteken gevonden. Dit past ons ook beter in ons budget daar ik geen km vergoeding meer krijg op dit moment. De auto brengt ons overal waar we naar toe willen in redelijk comfort. Inge is volledig behept met het virus en inmiddels beëdigd instructeur bij Driving Experience, ik ga nu starten met die ´opleiding´. Onze huidige auto ben ik inmiddels volledig aan het isoleren en het onderhoud doe ik met hulp van LR vrienden in de buurt (Gert uit V´w en Jules uit Budel) zoveel mogelijk zelf, en ik vind het nog leuk ook!
Ben bezig met de stoelen voorin te vervangen en daarna wil ik voor de kinderen ook andere stoelen zodat ze veiliger zitten en weer naar voren kijken.
Iemand ervaring hiermee?
Wie pakt nu de pen op?
Oja, Aart; laat maar weten……………….
Ruud