Verwijderen olie vlekken op oprit.

  • Anita

    Best grappig om al jullie opmerkingen te lezen. Wist niet dat mannen onder mekaar zo grappig konden zijn.

    Heb geen landrover :-( maar wel olievlekken op een nieuw terras in betonklinkers? Een nieuwe fles arachide olie was omgevallen tijdens een bbq…

    Ook maar naar de Wibra zeker om die befaamde flessen te gaan kopen?

    Groetjes,

    A.

  • anja

    kijk eens op www.reinigingsmiddelen.com

    alles hebben ze in 1 webshop

    Marcel Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik heb een paar zwarte motor olie vlekken op mijn

    > oprit. Deze vlekken gaan niet meer mijn

    > betonklinkers, ook niet met een hogedruk reiniger

    > met vuilfrees.

    > Hoe kan ik deze het beste verwijderen zonder te

    > her straten, want er zullen er in de toekomst

    > waarschijnlijk meer bijkomen denk ik.

    >

    > Groeten Marcel

  • Geert Oude Luttighuis

    Maar geen Dasty…! Inderdaad voor mij ook hét wondermiddel.

  • bart

    Hallo Marcel,

    we geven je het maar mee,

    wij hebben het enige product dat daadwerkelijk olievlekken uit je oprit verwijdert.

    Binco Allesreiniger. Het is bovendien 100% biologisch afbreekbaar.

    Voor olievlekken als volgt toe te passen: 1 schepje poeder in 5 L warm water, goed inschuren.

    Afspoelen met vers warm water, en op de natte klinkers met de olievlekken, een dun laagje poeder leggen en paar daagjes laten intrekken.

    Afspoelen met vers water en dan de natuur eventjes zen werk laten doen. Het product is op basis van bacteriën die gevoed worden door de zon en lucht. Zonder dat je het ziet breken zij de olie volledig af zonder daarbij uw klinkers te beschadigen. Als de olievlekken er al een tijdje in zijn kan het zijn dat je de behandeling een tweede keer moet herhalen, maar je gaat zeker al een vermindering van 75% hebben na de eerste behandeling.

    Ga eens kijken op onze shop, www.bincoshop.be we garanderen u een ongelooflijk product dat nergens anders verkrijgbaar is.

    Vriendelijke groeten,

    zaakvoerder bincoshop

  • Benno

    biotex werkt hetzelfde

  • Madcap

    Gewoon in de fik steken, doet BP ook….

  • Benno

    Nou, dat heb ik een keer geprobeerd om een klein plasje dieselolie weg te halen, ik dacht dat brandt wel schoon op. Gevolg, een zwarte ingebakken roetplek van vijf keer de oorspronkelijke plek.

    groet,

    Benno

  • Pamela

    Land Rover er bij kopen, liefst een maatje groter, op het moment dat je weg bent met de huidige, kun je die andere er snel overheen zetten..

    Als je er niet naar kijkt, zie je het niet…

  • Apke

    Als ik de Landrover van zijn olievlek haal, rij ik er altijd zelf mee weg.

    En als ik terug kom staat de Landrover weer op hetzelfde plekkie.

    Een olievlek ….. nooit gezien, ik zal eens onder Larrie kijken B)

    Oh …. de buurvrouw zie 'm wel, gek he

  • Larosaurus

    Gisteren nog gedaan op straat voor mijn huis, was langzaamaan een zootje aan het worden. Flink wat remmenreiniger erop gespoten, even laten intrekken. Vervolgens tweede portie remmenreiniger erop en meteen kokend water erover, begint dan ook wat te bubbelen. Daarna flinke emmer water erover en het is helemaal weg. Tip: 400 ml remmenreiniger bij action 1,59 euro. Waren overigens ook behoorlijk diepe en oude vlekken bij.