Ik heb het volgende probleem met mijn 109. Hij lust de inner weel bearings links voor werkelijk rauw. we hebben de laro nu iets meer dan 2,5 jaar en ik heb dit weekend de vierde nieuwe binnenste lager er op moeten zetten omdat de lager helemaal vuil en uitgesleten was. (ok om eerlijk te zijn was de eerste lager mijn fout omdat ik die niet zo goed gemonteerd had, maar de overige lagers niet. Heb toen instructies gekregen van eric hoe ze te monteren en waar op te letten).
Iedere keer als ik een wiellager vervang, dan vervang ik ook die rubber afdichting en ook de ring waar deze afdichting op schuift.plus ik gebruik ook alleen maar originele lagers (G) lagers. en keer op keer zit de de achterste lager vol met vuil. Nu begrijp ik dat lagers slijten, maar dit gaat me toch harder dan me lief is en heb ik het gevoel dat er iets meer aan de hand is, alleen kan mijn vinger er niet achter krijgen wat dat nu is.
tips wat het probleem kan zijn? begint een beetje een routine klus te worden die lager wissel