Scheef staan lightweight

• LW88

Waar de veren aan de as vast zitten, zit ook aan de onderkant van de veren nog een extra stukje metaal (zie foto).

Geeft het problemen als ik het bij de ene kant weglaat en aan de andere kant die extra plaats?

• LW88

• LW88

krijg de foto niet groter misschien nu wel:

http://postimg.org/image/8aos8a5cl/

• jamaar

jammer dat je foto niet alles laat zien maar ik heb een vermoeden

ik zie aan de ene kant van de shackle veel meer ruimte zit dan aan de andere kant, ik kijk dan naar waar ze aan de veer zitten

dat zou kunnen betekenen dat het chassis getordeerd is en dat je daarom scheef staat.

maar ik zou eerst de veren eens wisselen, staat hij dan op de zelfde manier scheef heb je dat probleem zo niet zijn de veren verschillend, makkelijkste manier

o ja dat muurvast aantrekken is niet heel verstandig want de bouten gaan door een buisje en als die dicht felst dan kan je met een zaag aan de gang en die ruimte daar hoort er ook want je doet de bout door die bus en die is langer dan de veer breed is, daar zet je hem op vast

plus wat anton schreef, die rubbers gaan snel naar de klote als je ze verkeert vast zet.

• jamaar

als je een extra ring tussen de moeren doet kan het net zo te zien, je wilt niet het risico lopen dat je de draad niet lang genoeg is van de veerstrop want dan zitten je assen gewoon los ondanks dat je hem moervast gedraaid hebt

• LW88

Ik denk ook dat het net past en als ik het niet vertrouw maar even opzoek gaan naar andere ‘U’ beugels.

• LW88

Ik zit nog eens te denken maar het vulplaatje wat nu onderzit zal dan aan de bovenkant van de veren geplaatst moeten worden?

Nu het eronder zit heeft het toch nauwelijks functie? Of er nou geen zit of 2 van de plaatjes…

• LW88

En iemand een idee of het onderste plaatje los zit van de rest of dat het vast zit als 1 pakket?

• jamaar

van dam in rhenen barst van die dingen

http://www.vandamrhenen.nl/

• Scratch

LW88 Schreef:

——————————————————-

> En iemand een idee of het onderste plaatje los zit van de rest of dat het vast zit als 1 pakket?

Het lijkt wel een veren pakket van drie bladen die terug gebracht is naar 2 !?

2 achter is wel weinig, zelf rij ik met 3 bladen. Ik heb wel 2 ongelijke chackels achter met een verschil van 1,5cm, maar hij staat niet echt scheef.

Met monteren had ik een nieuwe nodig, later bleek deze langer te zijn !? Kan ik nog een keer wisselen, macht het nodig zijn.