stage one v8 start opeens helemaal niet meer... Update.

• Rolf

Geen idee en geen zin meer om te kijken. Het biertje smaakt me nu te lekker!

Ga er dit weekend weer mee verder.. begin haast het idee te krijgen alsof ie te kort brandstof krijgt.. De pomp lekt ook een beetje.. dus daar ook maar even naar kijken..

Ik kom er vast later nog op terug.

In ieder geval bedankt voor je input.

Fijne avond!

• Michel WaZ

Stuur maar een PM met je e-mailadres, heb wel wat leesvoer voor je.

Jij ook een fijne avond,

• Frank 110V8

Ik zou hem eens even aanslepen met de andere laro, start hij geheid. en als jij je oude rotor nog hebt plaats deze eens terug, ik heb in het verleden soortgelijke problemen gehad vanwege inferieure nagenoeg nieuwe rotortjes.

• Rolf

Ik had ook al gedacht om hem aan te slepen maar ik weet nog niet voor de volle 100% of ik een koppeling heb (laat staan remmen (tu) ), dus dat durf ik eigenlijk niet aan.

Ik kan de oude rotor nog wel terug plaatsen en kijken of het dan beter is..

ach we blijven rommelen…

• Rolf

Vandaag eindelijk weer eens tijd gehad om lekker aan de Laro's te klussen. Hoewel de bougies er goed uitzagen had ik toch het vermoeden dat er iets met de bougies niet goed was. De bougies die er in zaten leken wel te fel te vonken.

Vanmiddag dus alle bougies vervangen voor nieuwe Bosch bougies van het juiste type en daarna sloegen de 8 pitjes gewoon prima aan en liep de motor redelijk mooi.

Misschien dat de vorige eigenaar wellicht de verkeerde bougies er in heeft gehad. Soms kan het zo makkelijk zijn (niet dat het makkelijk ging trouwens, welke mafkees heeft die pijlstok daar bedacht(:P) maar dat ter zijde)

In ieder geval iedereen bedankt voor de waardevolle tips!