Eind vorig jaar een goed onderhouden stage one v8 overgenomen. Deze starte vlak nadat ik hem overgenomen had nagenoeg probleemloos na ruim een jaar stilstand. De auto enige tijd geleden ook nog gestart en ook toen, probleemloos na het eerste rondje van de startmotor.
Nu ik eindelijk tijd heb en serieus aan de wagen aan de slag wil, wil de auto opeens niet meer starten. Het leek een probleem met de startmotor, die zo wie zo niet al te braaf meer was, dus deze heb ik vervangen. Daarna starte de auto weer prima. Gisteravond de koppelingscilinder vervangen, om daarna eindelijk de auto te kunnen verplaatsten. Maar helaas, weer wil hij niet starten. Het bijzondere is dat hij wel in de eerste 10 seconden van het starte aan de praat lijkt te willen, maar daarna ook gewoon helemaal niet meer.
Wat kan het zijn? Waar moet ik beginnen?
Aantal dingen die al gebeurt zijn:
Nieuwe verdeler, nieuwe start motor, nieuwe bougies/bekabeling, benzine is aanwezig (), benzine komt in de carbs en bij de bougies.. bougies vonken als een malle, ontsteking is recent afgesteld.
Ik weet het ff niet meer, dus ik ga zo maar ff lekker in me 300tdi tuffen. . die doet het tenmiste altijd B)