Weet iemand hoe de electrische brandstofpomp word gestopt als de motor uit gaat om wat voor rede dan ook?
Als de motor heel even uit staat en de pomp loopt door stroomt even daarna de carb. over.Er zal een detectie tussen horen dat als de motor uit is de pomp ook direct stopt.
Ik heb een electrische brandstofpomp geplaats ipv de mechanische omdat ik verwachte dat deze beter zou werken met weber 32/34.
Mijn 4 cyl. loopt nog steeds niet goed op benzine en ik heb daarom de leiding en pomp maar eens vervangen maar helaas nog steeds niet goed.
Het moet ergens in de aanvoer liggen, hij krijgt te weinig benzine volgens mij.Ik heb de carb al gewisseld voor een andere en deze doet precies hetzelfde dus daar zal het niet aan liggen.Vreemd genoeg krijgt hij volgens mijn afr meter veel te weinig benzine en als ik onder het rijden de benzine afsluit loopt hij heel even goed met de goede waarde om daarna als de vlotter geheel leeg is weer veel te weinig te krijgen.Ik heb de mechanische pomp er weer tussen gezet en deze geeft hetzelfde beeld.
Op lpg werkt alles supergoed.
Wie het weet mag het zeggen.