1 jaar stalling Roemenië gezocht

• Gert

Hoi Rick,

Ik heb niet echt een online album bijgehouden. Natuurlijk heb ik wel honderden of duizenden foto's, maar niet online dus.

Groeten,

Gert

• Gert

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Hoewel ik het idee goed vind, ben ik bang dat een ambassade er niet zozeer is voor de burgers maar meer voor de politiek en de economie van het thuisland.

Het zou met niets verbazen als de auto's van de medewerkers aldaar naar de allerduurste garages gaan, en dagelijks gewassen worden etc.

Ik betwijfel dus of ze een betaalbaar adresje weten, omdat betaalbaar vast niet in hun vocabulaire voorkomt.

Groeten,

Gert

• Frank 110V8

Gert,

Is hongarije een optie?

• Sander van Beek

Andere optie is het transport aan te bieden op uship.com. Kun je altijd kijken wat voor prijzen/opties je geboden krijgt..

• harryv8

Had shiply ook al genoemd.. Dit soort oplossing zou mijn eerste insteek zijn

• Exfietser

Hoi Gert,

Lang geleden zeg. Ik zit ook niet ze erg meer op het pb. Kijk af en toe. Maar ik weet misschien wel iets in Roemenië. Geweldig land trouwens. Stuur maar even een PM.

Ben heel benieuwd hoe het met je 107 is. Is hij nu in rijdende staat? De chassis swop vond ik nogal uniek. Trouwens de manier waarop je aan de ambu kwam was eigenlijk ook bijzonder.

Groetjes,

Arnold.

• Bauke130

Hoi Gert,

Mijn ouders hebben een vakantie huis op een uur rijden van Debrecen in hongairje, (grens Hongarije/Roemenië) Ik kan vragen wat de mogelijkheid is om hem daar te stallen, komt die wel buiten te staan, maar een degelijk zeil er overheen trekken moet geen probleem zijn. Zoals je aangeeft zijn de mensen erg gastvrij in die landen, ondervinden wij zelf ook en de buren houden altijd een goed oogje in het zeil.

Daarnaast doet het zich wellicht op dat ik later dit jaar/zomer met een 130 en (auto)trailer spullen vervoer voor mijn ouders. Kan die eventueel weer achterop mee terug.

Mocht er niet gereden worden met een trailer dan ben ik ook bereid om je ambu terug te rijden. Is namelijk een erg bekende weg voor mij (Hongarije/NL)

Groet, Bauke