1 jaar stalling Roemenië gezocht

• Gert

Hybrid,

De strekking was bedoeld als dat ik grote plannen niet door sullige regeltjes laat tegenhouden. Als ik dat wel zou doen, dan zou ik een heel stuk ongelukkiger worden en dan is de lol er snel af.

Het ‘je’ in de post was meer op mijzelf gericht dus.

Groeten,

Gert

• Gert

Rick,

Het is 2300km terug rijden. Dat vind ik echt een onaangenaam einde van de vakantie. Ik vind mijn Landrover leuk, maar autorijden niet zozeer. Zo'n stuk terugrijden in een zo kort mogelijke tijd zou voor mij dus een onaangenaam einde van de vakantie zijn.

Ik heb inderdaad de 107". Grappig dat ik na zo'n lange tijd niet meer op het prikbord geweest te zijn nog gekoppeld wordt aan die auto. Die staat in de stalling even verderop. Als de ambu in het buitenland staat, dan komt die naar huis zodat ik die inzetbaar kan maken.

Mocht iemand nog tips hebben…. graag.

Groeten,

Gert

• sjeroens

Een andere optie is de autotrein terug nemen vanuit italie of croatie.

Is wel wat duurder. maar het scheelt je wel weer wat reistijd. heen rijden en terug met de trein kan ook.

http://www.treinreiswinkel.nl/Images/Web/0/81000/81282-Web.jpg?mode=crop&width=359&height=238

Jeroen

• Gert

Hey Jeroen,

Helaas gaat die autoslaaptrein maar tot 1.68mtr hoogte, dus die optie valt helaas af.

Bedankt.

Gert

• harryv8

Zou de vraag eens stellen op www.shiply.com de UK proffesionele transporters . misschien dat die hem

kunnen mee terugnemen , als ze daar wat afgeleverd hebben? ik heb goede ervaringen met ze

• Rick90

Ik kwam toevallig wat postings van je tegen op LRSOC en hier op de prik toen ik wat over S1's aan het opzoeken was.

Heb je ergens een fotoalbum staan op internet ?

• fenix2

Hallo Gert,

Het was een spontane gedachte met een flink knipoog gehalte, maar er is beslist serieus over te praten.

Autorijden is mijn beroep en hobby (met de peug in een weekend naar de alpen op en neer of in 8 dagen naar de poolcirkel op en neer)

Uiteraard gaat het met een landrover wat kalmer aan, dus zou ik er een dag of 4 a 5 voor uittrekken. Mijn vakantie is de laat in het seizoen

groetjes, Fenna

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

Kijk ik dacht al zoiets, dan ben jij die gert die nog eens wat filmpjes over het ophalen met een trekker heft geplaatst hier.

Hele tijd niets meer over dat 107 project gelezen.

• deWilde

Kan de NL-se ambassade in Bukarest je niet adviseren ? http://roemenie.nlambassade.org/

Want neem aan dat je vanuit daar terugvliegt en zij hebben toch ook auto's die ze op vertrouwde adressen onderhouden/stallen.

• Gert

Hoi Ben,

Dat ben ik inderdaad, de trekker was een even oude Ferguson TEF trekker. Door verhuizing is dat project in de stalling terecht gekomen.

Het plan is wel om hem dit jaar weer naar huis te halen om hem rijdend te maken.

Groeten,

Gert