2x defender 1984 verkopen

• Paul Stroink, One-Ten.nl

Diverse auto's naar Frankrijk verkocht met 300TDI waar oorspronkelijk een V8 in zat. Allemaal gewoon toegelaten, geen idee hoe het werkt, hebben de klanten allemaal zelf gedaan. Mijn Frans is te slecht, per mail gaat het nog maar spreken gaat beroerd…

Maar ik haal nog steeds meer auto's uit Frankrijk naar NL dan andersom omdat ze in Frankrijk toch een stukje goedkoper zijn. Alleen volledig gerestaureerde zijn er niet te koop dus die kunnen wel die kant op.

• Marc vd K

Maar nog steeds niet echt antwoord op mijn vraag :p

Als ik snel even reken scheelt het mij 450 euro per jaar als ik er een v8 in gooi dat die goedkoper is dan een diesel met rijden en belasting.

Ik ben wel benieuwd hoeveel meer mijn 110 waard word ( hier onder op de foto)met een v8 en dus 100% origineel en belastingvrij…..

• Bauke 130

100% origineel levert die genoeg op aan de andere kant van de grote sloot.. Maar net de vraag of je dat traject in wilt.

Gr, Bauke

• Paul Stroink, One-Ten.nl

Dat is geen ingewikkeld traject hoor. Maar hij moet wel LHD zijn (en dus ook origineel LHD volgens VIN) want RHD levert ook in Amerika niet veel meer op. Matige LHD auto's leveren ook al geen echt grote bedragen meer op. Topauto's nog wel. Ik heb pas een vrije mooie 100% originele 110 V8 Stationwagon LHD naar Amerika verkocht, lak niet zo heel mooi maar nagenoeg geen roest. Ik geloof maar 6000 euro of zo opgeleverd. Hele mooie superoriginele nieuwstaat auto's kunnen echter wel 50.000-60.000 dollar opbrengen en gerestaureerde originele auto's ook wel, helaas willen die Amerikanen dan een enorm toegetakeld ding hebben met megavelgen en kruislings doorgestikt Bentley leer enzo wat je op alle facebookpagina's wel ziet langskomen.