2x defender 1984 verkopen

• Marc vd K

Jullie advies wederom gevraagd.

Ik ben in het bezit van:

oneten 200tdi disco 1984 (goed onderhouden/ 5 jaar geleden volledig uit elkaar geweest, wat roest op schutbord, geweldige geluidsisolatie)

ninty 200tdi disco 1984 (nette wagen nagenoeg geen roest)

Beide wil ik gaan verkopen. Ik ga nooit meer terug krijgen wat ik er ingestopt hebt maar hoe krijg ik er nog een nette prijs voor? Moet ik er dan persé een v8/benzine terug in meubelen? Of ga ik deze onkosten er niet uitkrijgen?

• Frans Bonnes

Marc, ik heb je een PB gestuurd.

• Bart van Dessel

België en Frankrijk zijn echte diesellanden, maar in België zou je problemen kunnen krijgen met invoer omdat de auto daar helemaal origineel moet zijn. Maar het probleem van zeer lage restwaarde is niet aan te ontkomen. Ik denk dat Weekers mij voor zeker 30 mille te pakken heeft.

• Marc vd K

toch jammer dat we de tijd van hooivorken en fakkels gepasseerd zijn :(

• Mrah

Is het niet zo dat landen binnen de EER Europese economische ruimte een afgegeven kentekenbewijs moeten toelaten? Mits veranderingen aan auto ook op kenteken vermeld staat?

• Michel WaZ

Geduld hebben en zet ze op buitenlandse site,s, ik ken hier in de buurt iemand die heeft zijn laro camper uitvoering voor een goede prijs verkocht en deze rijdt nu rond in Libanon………

Schrijf de laro clubs aan in het buitenland of word lid.

Het verhaal hier in Nederland weet je wel, beter even je best doen dan voor een appel en ei wegdoen.

Succes Michel WaZ

• lucas

bart ne goeie morgen

in belgie is een auto goed gekeurd als hij conform is met het gelijkvormigheidsbewijs,dit is een prototype dat ter goed gekeurd is door de belgische overheid alles wat veranderd is wat niet conform is met het originele word afgekeurd zonder pardon

mvg Luc

• Bart van Dessel

Een half jaar geleden heb ik een ‘86 RRC (R5o oorspronkelijk) verkocht, carrosserie was een ’95 softdash en de motor een 3.9i met multitiem aandrijving, alleen chassis klopte eigenlijk, is zonder probleem in België toegelaten.

• Paul Stroink, One-Ten.nl

ik heb ook diverse oude Defenders met gegalvaniseerde chassis en 300tdi's en sommige omgebouwd van 3 naar 5 deurs inclusief verhoging en grote banden verkocht naar België. Ook nooit een probleem gehad.

• Hybrid In France

Indien de auto's origineel ook diesel waren is Frankrijk een interessante markt.

Hier zijn Defenders erg gevraagd.

Kijk eens op “http://www.leboncoin.fr/”

Is het chassisnummer echter van oorsprong voor een benzine versie dan kan je Frankrijk vergeten.

Enneh… “Is het niet zo dat landen binnen de EER Europese economische ruimte een afgegeven kentekenbewijs moeten toelaten? Mits veranderingen aan auto ook op kenteken vermeld staat?”

Neen - niet zuidelijk van Belgie….