Welk Startmotor relais is dit 110 EX MOD 12V ?

• Eric&Betty Boop

Ik heb net nog ff verder gezocht voor je.

Prestolite K01253 is omgenummerd naar Prestolite 35641020. Als je op dat nummer zoekt is hij wat makkelijker te vinden.

Hier bv

De aansluitingen zijn wel iets anders geworden bij de 35641020.

De aansluiting vanaf accu/dynamo is M12x1,75. De aansluiting naar de startmotor is M8x1,25 en de aansluiting vanaf het kontaktslot is M5x0,8 geworden ipv een AMP stekker.

Ik had ff het idee dat de STC1245 van de Bosch startmotor misschien ook wel was te gebruiken maar voor zover ik kan vinden past die niet op de Prestolite M93R.

• Eric&Betty Boop

sjorsboomschors/aka/PP Schreef:

——————————————————-

> of anders Arend DuBois wel;)

> en probeer anders Roan of Janssen eens;)

Arend doet voornamelijk serie spul. De kans dat hij die prestolite solenoid (die volgens mij nooit op een serie gebruikt is) heeft liggen is niet zo heel groot denk ik.

• Dennis

Thnx voor de hulp Eric, super! Op dit nummer valt inderdaad wat meer te vinden. Tevens contact met Ron gehad, heeft het relais niet maar eventueel wel een compleet andere startmotor. Mocht het een kansloze missie worden om het relais fatsoenlijk, schappelijk geprijsd en vlot. op de kop te tikken dan ga ik voor dat alternatief.

Nogmaals bedankt (tu)

• Dennis

De startmotor zelf bleek ook niet meer optimaal te zijn. Donderdag een compleet setje op de kop getikt bij Ron Bolleboom (tu)

Thnx voor de hulp en adviezen, zal hem maandag eens monteren (:D