Alternatief voor 2,25 benzine -> Mercedes 2.3 of BMW 1.8 of Volvo 2.3

• laro13

bowy Schreef:

>

> Lekker stil, en heb al lpg op kenteken dus ook nog

> eens goedkoper per km.

• Scratch

laro13 Schreef:

——————————————————-

> http://www.3reef.com/data/photos/l/11/11198-1263950539-69873955db6d4717415ce667f3b0d2b8.gif

Hoezo, je weet dat het een 88" is en dat hij geel wordt B)

• laro13

Misschien is het wel stiekem een roze 109" >:D<

• bowy

Is idd een 88 maar wordt verrassend genoeg niet geel! Wel inmiddels een vers RDW chassis nummer dus kan beginnen:)

• Marcelkorendijk@gmail.com

Hoewel je duidelijk aangeeft een short list te hebben, wil ik gezien je reactie op iets “vw-igs” en de lengte richting je attenderen op de vw Passat of Audi A4 waarin de motoren zover mij bekend in de lengte richting liggen. Blijft de adapter een probleem…

• bowy

Net toevallig tegen een geschikt Mercedes blok aangelopen. Niet de M102 maar een M111. Voor de kenners 150Pk en 220Nm voor 200,- dat is per geleverde PK meer dan elke LR motor die ik ooit gekocht heb ;) Ruim voldoende om lekker te kunnen greenlanen lijkt me. Nu nog inbouwen maar de conversieplaat heb ik gelukkig al.

Ik meld me wel als er vorderingen zijn. Bedankt allen voor het meedenken!

• laro13

Even speedsleutelen en je bent morgen klaar :D

Succes!

Wat dacht je van Haveltse modderbruin, evt. met bijpassende trekauto:

• Frank 110V8

Bowy succes,

M111.????

Voor 200€ incl alle appendages kan je er nooit een buil aan vallen.

• Adriaan

Hoi,

Voordeel is dat je misschien een adaptor plaat kunt vinden van een diesel. In het verleden zijn er geregeld Mercedes diesels in Series gebouwd. Aangezien de diesels in de ban zijn, kun er misschien nog één vinden. Scheelt weer werk.

MVG

Adriaan