zal mijn naam veranderen .. V8 Def. koop

• harryv8

Waarom zou een auto met Engels kenteken onverkoopbaar zijn ? zijn er duizenden verkocht aan nederlanders …

En hier hebben toch ook veel mensen hun auto gewoon uit Engeland opgehaald?

Bij de RDW is niets veranderd :)

• Scratch

harryv8 Schreef:

——————————————————-

> zijn er duizenden verkocht aan nederlanders …

Ja, maar dat waren geen Ninety's uit 1982 8-)

Dat is wat mij tegen zou houden, en ik heb al enkele spannende RDW keuringen gehad…

• harryv8

Denk ook niet dat er veel rondgereden hebben met een CWK kenteken (prototype van LR) … wist dit zelf ook niet toen ik hem

kocht .. maar dankzij de hulp hier op het forum er achter gekomen

• Bart van Dessel

En hij staat nog steeds te koop….

• Rick90

Hoi Harry,

Ik zou hem eens in de UK te koop zetten aangezien hij RHD is en engelse papieren heeft.

Speciale Land Rovers zoals die van jou een met prototype kenteken weten ze in Engeland veel meer te waarderen dan hier. En daar zijn ze vaak ook bereid om voor zoiets wat meer te betalen.

• harryv8

Hoi Rick , daar zit ik ook aan te denken, krijg komen weekend wat serieuze kijkers , wordt dat niets zal ik

hem in Engeland te koop aan bieden . Kan hem daar wel bij een vriend stallen.. De man waar ik hem van kocht had

geen benul van het kenteken ik ook niet :S … maar gelukkig veel kennis hier aanwezig

• Alan T

Harry

bekent met deze http://www.alamy.com/stock-photo-land-rover-90in-prototypes-no-1-cwk-30y-red-and-2-cwk-40y-brown-exhibited-20391871.html

hier hebben ze het over proto type 1 uit 83

82 is dan wel heel special

Alan

• harryv8

Denk dat wel mee valt want dit is volgens mij al nummer 62 … dus niet zo speciaal

• Scratch

Alan T Schreef:

——————————————————-

> hier hebben ze het over proto type 1 uit 83 82 is dan wel heel special

Zeker met een V8! 7AA100001 en 7AA100002 hadden beide een 2.25 patrol motortje. Ik krijg steeds meer interesse X(

• Scratch

harryv8 Schreef:

——————————————————-

> Denk dat wel mee valt want dit is volgens mij al nummer 62 … dus niet zo speciaal

Bedoel je dan 7AA100062 !?