zal mijn naam veranderen .. V8 Def. koop

• Bart van Dessel

Ben leert elke dag van zijn Laro's Schreef:

——————————————————-

> V8 rulesX(

Ik heb ook nog een 2 drs RRC van '73 met getunede 4.2i en SS big bore uitlaat, maar die komt nog een keer aan de beurt voor een totale opknapbeurt. Is wel 100% roestvrij en vrijwel ongelast, uniek. Maar voor dagelijks rij ik liever een zelfontbrander….

• Bart van Dessel

Tja, de belasting, kwestie van de lusten en lasten van elkaar wegstrepen, dan blijft er bij mij de diesel over. En een V8 voor de zondagse ritjes….

• harryv8

Tja.. V8 blijft geweldig voor geluid..heb net mijn MARCOS verkocht..Dus eerdaags V8 loos. ..maar kijkt heel voorzichtig naarmate terrein rijden .en denk dat de 200tdi een goede keus is..

• remco

Beste Harry,

Ik ben op zoek naar een Defender V8. wellicht kan je me meer informatie geven over deze auto ?

Groeten,

Remco

• harryv8

hoi Remco , volgens mij hebben wij al contact gehad per PM … en was je geen sleutelaar , en hier zit zoals ik je verteld hebt wel wat werk aan

invoeren , outrigger , crossmember … niet al te gek voor de gemiddelde prikker:)-D maar niets voor iemand die alles wil uitbesteden.

Mocht je een “andere ” Remco zijn stuur me dan een PM , stuur ik je alle gegevens

• harryv8

De potentiele koper zegde zaterdag op het laatste moment af wegens pech aan zijn 110 , dus kwam niet kijken .. dus opnieuw

op de paginamarkt gezet.. nu met foto.. ( heb meerdere foto's zaterdag genomen) helaas voor mij wegens tijdgebrek en verlies van

sleutelplaats .. maar heb heeeel veel plezier van de 200tdi in mijn andere 90… maar soms moet je een keuze maken :X kan niet alles

houden….

Mocht het allemaal niet lukken, denk ik hem heel lang te stallen , tot dat ik weer tijd heb .. ( 3-5 jaar) maar of de auto daar beter van wordt?

• Scratch

Hot Harry,

Ik waarom rij je niet even langs de RDW voor een kenteken, dan heb je de auto zo verkocht en voor nog wel meer dan €3.000,-. Ik heb zelf wel interesse, maar een Defender van '82 laten keuren lijkt mij ook spannend. Jij heb de papieren en weet of het klopt! Met papieren ben je een V8 90 ben je zo kwijt :)-D

• harryv8

hi Scratch

Denk dat het ook wel gaat worden, heel veel geintresseerden maar nog niemand komen kijken zaterdag wacht k nog af

en dan gaat ie in de opslag totdat ik meer tijd hebt . Nummers van chassis en motor staan op het kenteken aangegeven .

Kenteken CWK.. is nog geldig in de UK .. Is voor mij een kwestie van tijdsgebrek / verhuizing helaas…

• Scratch

Kost je €44,- en een uurtje van je tijd, nog eens €26,- voor het schorsen, en je heb een kenteken :S

• Bart van Dessel

Inderdaad, een Land Rover met Engels kenteken is onverkoopbaar, bijna niemand durft het aan, als Harry zeker weet dat alles in orde is dan effe naar de RDW, kwestie van tijd maken. Auto ben je dan binnen paar dagen kwijt.