Kan gewoon pech zijn. Ik heb laatst op 8 feb wat besteld (zondag). Kreeg de 12e mail met bevestiging van verzending en de 13e was het pakket al hier. Das allemaal binnen een week
Vorige week donderdag een achterste aandrijfas besteld waarmee ik een beetje haast had. Maandag gevraagd om een trackingnummer en uitgelegd dat ik een beetje haast had. Hij was die maandag pas bij hun binnengekomen maar ze hebben hem toen zonder extra kosten met Fedex next day verstuurd. als je zelf zo'n zending wilt sturen kost dat wel 100 euro of zo, maar ze zullen wel een goede deal hebben. Maandags opgehaald in Engeland, de volgende dag gegarandeerd voor 12 uur in NL. Klopte allemaal volgens de tracking, dinsdagmorgens zat hij in de bezorgbus maar om 12 uur was er nog niemand. Hele dag niemand gezien en in de tracking stond opeens “niemand aanwezig op leveradres” :X . We waren de hele dag allemaal aanwezig en de deuren stonden open.
Volgende morgen kijk ik bij de tracking voor die dag en staat er “Levering uitgesteld op verzoek van klant, bedrijf gesloten vandaag”.
Na meerdere boze telefoontjes hebben ze een extra busje laten rijden uit Apeldoorn en kwam het pakketje toch die middag nog.
Het maakt niet uit welke verzender er bij ons iets moet afleveren; meer dan de helft van de pakketten gaan op de één of andere manier fout. Behalve DPD, dat gaat eigenlijk altijd goed.
Op ons Duitse adres (ik heb een monteur uit Duitsland) waar we veel pakketten uit Duitsland laten afleveren gaat eigenlijk altijd alles goed.
heb nooit goede ervaringen met pakket bezorgers naar mijn gevoel zijn ze allemaal gestrest agressief en onder de speed of coke
maar dat komt omdat die idioten allemaal voor de uitgang van mijn auto parkeren terwijl er 5 meter terug en echt niet meer vrije ruimte is, ze staan daarmee midden op de weg zodat fietsers er niet langs kunnen en over het gras moeten
als je er wat van zegt zijn ze gelijk agressief onder het motto: IK moet toch MIJN werk doen. dat ik misschien een afspraak heb die belangrijk is en mis omdat zo een idioot voor mijn auto staat interesseert hem niet
dit alles gebeurt omdat domdom en garmin fouten hebben waar ik woon en dan gaan de heren aan de wandel met het pakketje, duurt meestal een half uur want het is verder dan ze denken, oja denken doen ze meestal niet
sorry moest dit even van me af schrijven en NEE het is niet overdreven, heb de foto's
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?