LRDirect traag?

• RaRo74

Op jullie goede adviezen maar eens een keer bij LRDirect een bestelling geplaatst maar ik wacht inmiddels al 12 dagen op de levering.

De status is: Your order has been processed successfully on our website and we will now despatch your parts as quickly as possible.

Normaal gesproken bestel ik bij Paddock Spares waarna ik de bestelling binnen een paar dagen in huis heb.

Mijn eerste ervaring met LRDirect is dus slecht :D

Niet dat ik haast heb maar als ik zelf mailtjes na moet gaan sturen waar een order blijft weerhoud mij dat om een volgende keer daar weer te bestellen.

• pascal ubags

heb wel eens gelijktijdig bij bijde besteld, en waarrempel de zelfde dag geleverd.

dus 12 dagen is wel erg lang normaal zou ik zeggen als je de mail gekregen hebt dat het verstuurd is dan een dag of 4 a 5

gr pascal

• Ben leert elke dag van zijn Laro's

Gewoon een mailtje sturen, antwoorden vaak snel.

Kan zomaar zijn dat ze een onderdeel niet op voorraad hebben, dan wachten ze vaak tot dat de order compleet is voor ze de boel gaan verzenden.

• Stefan

Hoi Raro74,

Ook ik heb goede ervaringen met LRdirect. Vaak ook ruime keus aan alternatieven. Levertijd prima.

Inderdaad even mailtje sturen, krijg je snel reactie.

Gr.

Stefan

• RaRo74

Helaas, ook op mail geen antwoord………………..13 dagen na de bevestigingsmail dat de order verwerkt is op hun website zwijgen ze nog in alle talen………

Maar goed, stel er is iets niet op voorraad dan stuur je de klant daar even een berichtje over. Kwestie van informeren.

Mijn ervaringen zijn tot dusver slecht met LRDirect. Volgende keer maar weer bij Paddock Spares bestellen dan maar.

Laat ik nog maar eens een mailtje naar ze sturen…………..

Het gaat er toch niet op aankomen dan ik ze moet gaan bellen…………..

• WillemJ

Hoi,

Ik bestel haast alles bij LRDirect, prima club. Levertijd is inderdaad een aantal dagen. Zeker als je BM of LR-origineel onderdelen besteld. 12 dagen is echter héél lang. Bellen met die gasten! Soms hele vriendelijke dames aan de lijn!

Willem

• richard78

Toch vreemd. Ik heb ook altijd goede ervaringen met LRdirect. Overal gaat wel eens iets mis en ik denk dat je net zo'n bestelling te pakken heb. Ik heb dit ook wel eens bij Paddocks meegemaakt. Maar ook bij Paddocks verder zeer tevreden.

• RaRo74

Ja ik heb denk ik gewoon een keer pech. Jammer zo'n eerste indruk maar het komt ongetwijfeld goed.

Bestel al jaren en en jaren online en ik heb nog nooit een order mis laten gaan. Sommige webshops hebben wat meer persoonlijke aandacht nodig dan de andere.

Zoals gezegd heb ik er geen haast mee maar een mailtje waarom het langer gaat duren was fijn geweest. Als ik maandag nog niets gehoord heb zal ik ze wel eens bellen en de groeten doen van jullie.

• deWilde

Mijn ervaring met LR-Direct was ook niet best. Bestelling een week daar gestaan terwijl alles was ik bestelde ‘in stock’ was. Uiteindelijk een kwalitatief minder lager dan ik besteld had, een rubber wat al kapot was in de verpakking, een bout met verkeerde draad, en dus een week daar gestaan omdat iets toch niet op voorraad bleek. Communicatie nul. Op klacht nav defect/anders/nietgoed wel meteen antwoord en restitutie. Dan ben je wel 3 weken verder voor je door kan met je project, maar Paddock is evenwel ook niet alles……

• RaRo74

Wachten duurt lang…………

Vandaag voor het eerst een reactie ontvangen van LRdirect met excuus en niet wetende waar mijn order gebleven is. Ze hebben aangeboden de goederen opnieuw te versturen wat ik geaccepteerd heb.

Dus………kijken hoe lang het nu duurt en of het vanzelf gaat zonder dat contact met ze op moet nemen.