Hey Paul, wat wil je hebben voor de tussenbak?
Volgens de ´kenners´ op het D2 forum in GB is de HD torque converter ´the best money ever spent´ en dat is niet 1 die dat zegt, maar echt allemaal!
Denk dat we daar dan ook voor gaan in de toekomst.
Idd Paul, kan ook gewoon een schakelaartje tussen hoog-laag zetten, of de verbinding constant op hoog zetten door de draadjes door te verbinden. Had ik bij de 90 ook.
Bart,
Er was bij de eerste lichting Td5 sprake van een “tragere” response op het fly-by-wire gaspedaal in Low.
Dat beviel niet, en op een gegeven moment hebben ze toen een en ander omgewisseld.
(Die omwisseling is ook zo gek nog niet: als je in Low ook nog eens een trage response krijgt dan ga je alleen maar snel diep trappen, misschien is het nog beter om gewoon altijd de vlotte response te kiezen - of het schakelaartje, zodat je bijv. als het heel erg hobbelt de trage response kan kiezen).
Marc
Waar zit dit schakelaartje ergens? Is het ook zo dat ie in Low gear lang niet z'n volle vermogen levert? Dat doet ie bij mij dus wel, alleen het ddduuuurrtttt effe. Ik zit te denken, ik heb zo'n imitatie Safari snorkel d'r op, en ook de onderste aanzuiging in het luchtfilterhuis heb ik dicht gemaakt, want bij de eerste de beste doorwading kreeg ik een plons water binnen. Luchtfilter was kletsnat. Die aanzuiging doet ie vanaf het binnenscherm, nét achter het ruitesproeier reservoir. Dus nee, ik breng er niet alleen de kids mee naar school……..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?