keuringseisen MMBS T5 voertuig

• michel

he bart…..hier in westervoort zit garage hamminga, die zet ze zo over over mmbs,

• Bart van Dessel

En terecht….worden er geen fietsers en voetgangers meer overhoop gereden door 16 jarige TractorBilly's zonder ervaring, zowel praktijk als theoretisch.

• Paul Stroink, One-Ten.nl

precies!

• Bart van Dessel

Voor mij hoeft het niet meer, door al die comotie, de Disco's zijn intussen gesloopt. Heb jij die '99 300 tdi nog staan? 2 klanten van mij hebben bij jou geinformeerd…..

had ik die? ik heb stapels disco's gesloopt en verkocht de laatste tijd.. Ik heb nog maar één disco 300tdi automaat staan, maar die is niet meer te verkopen omdat ik een jaar geleden voor de grap 53 keer volgas met de heftruck er door heen gereden heb :)

ik wilde hem toch gaan slopen. Inmiddels had ik hem beter compleet kunnen verkopen want het was nog wel een mooie auto maar nu niet :-)

Ik zoek nog een goedkope 3.9 automaat disco of range. Ik moet eind van het jaar nog een 110 bouwen met 3.9 of 4.2 of 4.6..

• Bart van Dessel

Ik bedoelde Michel, die had een mooie Disco 300 tdi van '99 te koop staan, niet goedkoop maar wel een mooi hard ding.

o ja.. zie dat nu pas, ik kreeg een mailtje van de prik waardoor het net leek of je op mij gereageerd had :)

• michel

he bart…die heb ik nog, ben in prijs gezakt nu 2200, met nw apk.

de wagen loopt heerlijk , en schakelt boterzacht over

• Frans Bonnes

Foto, ik heb misschien wel belangstelling

• michel

hij staat op marktplaats….westervoort