Eindelijk is mijn 127 gearriveerd in Groningen!

  • bowy

    Het heeft een half jaartje geduurd eer ik hem naar Groningen kon halen, maar vandaag was het eindelijk zover, mijn 127 met nederlands kenteken :D is gearriveerd.

    Even een kleine impressie:

    En als bonus een dikke PTO lier onder de achterbank die uit komt aan de achterzijde.

    Wat is het plan:

    Andere motor GM Performance 290PK en 470Nm, bak. Assen upgraden naar Salisbury voor en achter. 36's, LHD bouwen, nieuw schutbord, LPG installatie, externe kooi, lierbumper+lier voorzijde, 4 inch lift en natuurlijk GEEL.

    Dus zeer binnenkort te koop, PTO lier, RHD dashboard, V8 Vitesse hoogcompressie blok, en 4 bak, huidige assen 127, snorkel

    Daarnaast ook binnenkort mijn 110 200TDI camper te koop omdat hij plaats moet maken voor dit project.

    Dus bovenstaand binnenkort op paginamarkt te vinden.

    Groet,

    Bowy die de komende maanden wat te doen heeft :D

  • Scratch

    Ik zeg, niets meer aan doen !!

    hij is prima zo :-)

  • jan

    wat een gaaf ding!!!!

    en er is ook nog een huif bij!!!

  • JustinvS

    Wow, ik had op je telefoon al eens een paar foto's gezien bij Willems verjaardag, maar hij ziet er zo mogelijk nog gaver uit. Bijna jammer dat hij Geel wordt… ;)

    Mooie bandenmaat ook, wat is dat 9.00R16?

    Hoop dat ik hem binnenkort eens een keer in het echt kan zien!

  • Rogier 88 SIII

    het zal mij benieuwen hoe het eind resultaat is na de “Bowy treatment” :D

    gaaf ding!

    mtvgr: rogier

  • Scratch

    Hummm, even Googlen op GM Performance

    Je kunt hem zelf samen stellen 8-)

  • Anton (Rumble)

    hij ziet er nu al stoer uit, is het een ex mod landrover? lijkt me eigenlijk niet maar je weet nooit, de klepjes achter de deuren zijn handig. Enne, interesse in de banden!

  • bowy

    Scratch Schreef:

    ——————————————————-

    > Hummm, even Googlen op GM Performance

    > Je kunt hem zelf samen stellen 8-)

    Dan snap je ook meteen waarom ik verliefd ben, dat soort Power vs price vind je niet in een rover blok. Een fully dressed, nieuw blok met die specs kost turnkey ‘slechts’ 4000,- en dan heb je bij RPI nog niet eens een 4,6 met 250 pk en aanzienlijk minder Nm.

  • Eric&Betty Boop

    Leuk ding man!

    ff de mos wegpoetsen en een busje gele verf er over en klaar is Bowy. :D

    Succes met het ombouwen/opknappen en ik ben nu al heel benieuwd naar het eindresultaat.

    Ik ben bang dat ik het straks in een stoplichtsprint ga verliezen. :D

  • sander "one10"

    ziet er gaaf uit bowy

    ben benieuwd naar het eindresultaat

    maar vind m zo ook wel gaaf er uit zien !!!