Land Rover gespot!

• serine

toen was ik daar alweer voorbij…vandaag ritje VU gemaakt…

• serine

O ja ook weer minstens een Disco, maar die laat ik gewoon staan, zitten, rijden ……

ook als er een prikkersstikker op zit?

• Madcap

Vandaag 3 RR's gezien, 4 disco's, stuk of 10 Freelander's en 1 Land Rover:D

• Marc-my-Words

serine Schreef:

——————————————————-

> O ja ook weer minstens een Disco, maar die laat ik

> gewoon staan, zitten, rijden ……

>

>

> ook als er een prikkersstikker op zit?

Die prikkerstikker laat ik ook gewoon zitten (geen zin in ruzie).

Sorry, maar Disco's zie ik niet of juist teveel, afhankelijk van mijn humeur.

Goed om dan nog even vreemd te gaan: Niet ver van hier staat ook vaak een “Struik Rover”.

Marc

• Geert Oude Luttighuis

Gisteren reed ik in Oisterwijk, en precies toen ik bij de rotonde bij Jansen kwam, reed er een Discovery in G4-oranje weg, met een aanhanger met 2 gelijkgekleurde scooters achterop…

Daarachter reden vervolgens 2 geprepareerde Land Rover trial-wagens weg (de andere kant op), waarbij ik er later voor het verkeerslicht bij de N/A65 naast één van de twee stond (die van Jansen zelf).

Deze jongens (hier achter op de truck) waren het volgens mij:

• serine

ja het stikt van de disco's…maar niet veel hebben er een prikkersstikker hoor…:D

en achter op mijn raam heb ik een enorme groene stikker zitten..van mijn dog frisbee team..dus die kan niet missen..vette mudjes eronder..de zelfde als die van de G4

en misschien bedenk ik nog wel meer onzin?…ik zit te denken …aan de koppen van de honden met onze kennelnaam…

want ja…ze zien er allemaal hetzelfde uit…en laten wij eerlijk wezen…drabber verdiend beter,,:D

wat betreft die stuikrover? heb je er een foto van?ik word nu wel heel nieuwschierig (:D

• serine

altijd gaaf om te zien…(tu)

• fred101

Een blauwe 90V8, een 101FC , een 88 S2A en een groene 90td5. Gespot bij mij in de tuin toen ik met de motor thuis kwam, ze staan er nog steeds ;)

In Geldermalsen Zaterdag een gele 101FC radiowagen bij een boerderij en een witte 109 in Culemborg op een parkeerterrein

Fred

• Geert Oude Luttighuis

Schitterende (mint-condition) Range Rover in dat mooie lichtblauw van de folder (zelfde kleur als Sytze, zie foto) in Dordt.

• jacob

waarneer word ik eens gespot?

:-)

mvg jacob