Land Rover gespot!

• Erik Overmeijer

Vanochtend op de parkeerplaats bij de school van mijn dochtertje een grijze Discovery3, zwarte 110 en een donkerblauwe RHD 90.

Daarvoor reeds een oranje (want G4-kloon) discovery3 op de oprit van mijn buurman (maar die staat er altijd als hij thuis is)

Daarna nog een witte 130 van de Driving Experience op de van Heemstraweg ter hoogte van Rossum…

Groeten,

Erik

• Tinus 110

Vanochtend op de N35 van Beckum naar Haaksbergen:

zilvergrijze (redelijke nieuwe) 110 met zwarte imperiaal, paar grote verstralers en bullbar ( :( ).

wel enthousiast gezwaaid - ik met handje uit raam (want geen airco) hij met alle raampjes dicht ( hmmm, toch beetje jaloers)

• jacob

helaars nog steeds niet gespot.

komt vanst nog wel een keertje

mvg jacob

• Roel

vandaag vanuit venlo naar amsterdam en weer terug voor een klus , diverse landrovers gespot was er een goede dag voor .

2 x een 127/130 , een camel kleurige 109 ex-def. met 2.5 dieselsticker rechtsachterop ,een 110 pickup met dubbelcap en veel nieuwe spul zoals bultneuzen en disco3,s en rangerovers

het leuke is wel , ze vallen toch wel op de landrovers en zeker in de file

is zo,n series 3 toch wel een opvallende verschijning in al z,n eenvoud tussen al het moderne aerodynamische gestylde wagenpark.

ook kom ik s,morgens als ik naar m,n werk ga altijd een grijze series 2a 109 stawag tegen

toch was ik stiekum wel blij met airco in onze bedrijfwagen ( een sprinter )

in amsterdam was het lekker comfortabel ca 22 graden maar terug in venlo was het om af te pikken met zo,n warme fohnwind van een graadje of 30.

• Aluhok

Marijn & Simba Schreef:

——————————————————-

> Kwam overigens donderdag rond 17.15u ter hoogte

> van Groningen knooppunt Euvelgunne de bruinwitte

> 110 van ??? tegen. Ik weet dat t een prikker was,

> maar ben zijn naam even kwijt…. shame on me.

Die bruin met witte 110 was Aluhok op weg van Nieuw Scheemda naar Zwolle om ff een wasmachine-motor te scoren.

• linkemink

Omstreeks 16.00 uur wachtend voor het pontje van Akersloot een oranje (G4?) 90 defender. Was volgens mij een vrij nieuwe. Ik voer in een speedboot over het kanaal richting Alkmaardermeer.

• Frans Bonnes

Gespot 1 Landrover

Het is wel een beetje afhankelijk van de medewerking van anderen, af en toe het beeld vernieuwen kan geen kwaad :D

fb

tekst aangepast.

• Tinus 110

Lachen Frans - je bedoelt toch die met die snorkel…die net het vaste land op ploetert.

je begint het al te leren dat spotten.. (:P)

• Michel

IK zie de afgelopen weken zeer regelmatig een leger groene 110 station, vanaf mijn werkplek, vanaf de liemerweg, de plattenbrugstraat in rijden te Doetinchem en omgekeerd.

Is dat een prikker?

• Tinus 110

.