Land Rover gespot!

  • Bram90

    Vannavond rond 18:30 was ik een rondje aan het touren, op zoek naar nog niet schoon geschoven wegen. Toen kwam ik bij de Piet Gijs brug in Noordwijkerhout een groene 90 tegen. We hebben samen nog een blokje om gereden via de loosterweg en oude herenweg tot aan de teylingerlaan.

    Mensen van hier?

  • Bob

    Vanmorgen 1-2-13 cira 10:30 uur gespot, rijdend vanaf de John Frostbrug naar de Berenkuil in Arnhem, de zwart (donkerblauw?) met witte top SIII 88" Stawag. Wie o wie?

    Een keertje regionaal motorkapgluren omgeving Arnhem-Nijmegen? (ik woon in Elst)

  • Mark

    brandweer Leersum

    gezien op de gooierdijk 8 te leersum

  • Webmaster Paginamarkt

    De weg richting Dakar kan glad zijn:

    Meer: http://www.dichtbij.nl/west-friesland/112/artikel/2622332/auto-glibbert-de-sloot-in-bij-wijdenes.aspx

  • Ben leert elke dag van zijn Laro's

    Bruin oranje 110 op de weg tussen Benitachel en Javea aan de spaanse costa Blanca, met nederlands kenteken.

    Ik zat net te vertellen sinds dat we geland waren dat we nog geen Land rover gezien hebben, rijdt er een nederlandse voorbij >:D<

  • Sander van Beek

    Donkergroene vroege 110 gister gespot op de rondweg west in Veenendaal thv zwembad. Iemand van hier? Had 'm nog niet eerder in de omgeving zien rijden

  • Jacaranda

    Gister een grijze 90 pick up op de oprit van de de s A13 bij de Ikea.. Ik wil ook een 90 pick up!!! Iemand nog een dakje over ;-)

  • Daan

    pak de snijbrander! >:D<

  • Peter&Jessica

    Jacaranda

    Ik wil ook een 90 pick up!!! Iemand nog een dakje over ;-)

    Staan er twee op marktplaaats!

    Een voor jou en een voor mij !?

    Je hebt gelijk, eigenlijk zijn dat de mooisten, SWB pickup - ik wil er dan wel zo'n Ifor Williams kapje bij.

  • Hans

    Vorige week op de parkeerplaats van de Souk El had in Agadir een Bruine 5 deurs 110 met roofrack en NL kenteken