Land Rover gespot!

  • Daan

    er werd zojuist een land rover 110 crewcab gebruikt om de DJs van het glazen huis naar het podium te brengen. :P

    en ze hebben 12.251.667euro opgehaald. daar kunnen weer mooi wat babytjes mee gered worden!!!!

  • sjorsboomschors/aka/PP

    Serious request wordt door LR gesponsord… :)

    link

  • sander "one10"

    Mooi kacheltje voor maka gekocht Vincent ?

    Groetjes

  • VeeTee

    sander “one10” Schreef:

    ——————————————————-

    > Mooi kacheltje voor maka gekocht Vincent ?

    >

    > Groetjes

    Ja inderdaad! Hey was jij dat, had je (auto) niet herkend, wel je foto uit het berichtje “110 in nieuwe kleuren” gelezen, maar niet bij stil gestaan.

    Met oudjaar kacheltje maar eens uitproberen, pannetje Gluhwein erop :)-D en dan maar wachten tot we weer naar Maka kunnen. :D

    Mooi gelukt trouwens, je nieuwe kleuren! (tu)

  • richard78

    Yep, Ze kregen 6 prachtig bestickerde autos om zich de de hele tijd in te kunnen verplaatsen. En ze kregen nog een leuke cheque erbij voor de baby's

  • sander "one10"

    Is een heel goed kacheltje Vincent , daar gaat je pannetje gluwein het heel goed op doen , kom regelmatig bij sietsema voor spulletjes , ik had je wel gezien maar zag dat alle dames al om je heen stonden en ik nog. Moest. Afrekenen en toen was je alweer weg ! , is idd goed gelukt het spuiten ben zeer tevreden over het resultaat !

    Maka misschien ook maar eens aandoen ! .

    Groetjes

  • VeeTee

    Nog nooit op Maka geweest dan? Zeker een aanrader, wij zijn er dit jaar 4x geweest! :D

    Kom ook wel vaker bij Sietsma, wel eens mooie alu kisten gekocht daar.

    Wie weet tot ziens op Maka ;)

  • sander "one10"

    Nee nooit op maka geweest , ik denk dat we. Volgend jaar in de meivakantie er heen gaan , veel over gelezen

    En word weleens tijd om daar naar toe te gaan , nu de 300tdi erin zit gaat het ook wat makkelijker allemaal ! .

    Hopelijk tot ziens op maka

    Groetjes

  • Carawagon

    Rode defender ninety gespot op de weg tussen Steenbergen en Roderesch (Drenthe) Kwam zelf met de grijze 109 van het zandpad voor het hunebed van steenbergen. Er werd gezwaaid. Iemand van hier?

  • Bob

    Beter laat dan helemaal niet 8-)

    Dat was het Paasweekend (kamperen in Epen op camping Oosterberg). De bruine 88 county (1983) was van mijn vaste LR-maatje Erik en de groene was mijn Werkezeltje met onze Holtkamper Cocoon erachter. Leuk dat je ons gezien hebt!

    De bruine staat in A'doorn te koop en is door Erik vervangen door een 2005 110".

    Mijn Werkezeltje wordt momenteel vertroeteld en moet voor het LRCH jubileumweekend weer tiptop zijn.

    https://lh3.googleusercontent.com/-Wo6TrCcB5iY/Tk1iU4zevjI/AAAAAAAAAdg/jy52Jzhm_qg/IMG_2752.jpg