er werd zojuist een land rover 110 crewcab gebruikt om de DJs van het glazen huis naar het podium te brengen.
en ze hebben 12.251.667euro opgehaald. daar kunnen weer mooi wat babytjes mee gered worden!!!!
sander “one10” Schreef:
——————————————————-
> Mooi kacheltje voor maka gekocht Vincent ?
>
> Groetjes
Ja inderdaad! Hey was jij dat, had je (auto) niet herkend, wel je foto uit het berichtje “110 in nieuwe kleuren” gelezen, maar niet bij stil gestaan.
Met oudjaar kacheltje maar eens uitproberen, pannetje Gluhwein erop -D en dan maar wachten tot we weer naar Maka kunnen.
Mooi gelukt trouwens, je nieuwe kleuren! (tu)
Is een heel goed kacheltje Vincent , daar gaat je pannetje gluwein het heel goed op doen , kom regelmatig bij sietsema voor spulletjes , ik had je wel gezien maar zag dat alle dames al om je heen stonden en ik nog. Moest. Afrekenen en toen was je alweer weg ! , is idd goed gelukt het spuiten ben zeer tevreden over het resultaat !
Maka misschien ook maar eens aandoen ! .
Groetjes
Beter laat dan helemaal niet 8-)
Dat was het Paasweekend (kamperen in Epen op camping Oosterberg). De bruine 88 county (1983) was van mijn vaste LR-maatje Erik en de groene was mijn Werkezeltje met onze Holtkamper Cocoon erachter. Leuk dat je ons gezien hebt!
De bruine staat in A'doorn te koop en is door Erik vervangen door een 2005 110".
Mijn Werkezeltje wordt momenteel vertroeteld en moet voor het LRCH jubileumweekend weer tiptop zijn.
https://lh3.googleusercontent.com/-Wo6TrCcB5iY/Tk1iU4zevjI/AAAAAAAAAdg/jy52Jzhm_qg/IMG_2752.jpg
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?