Land Rover gespot!

  • De Waldpiek

    Hallo,

    Ik op de terugweg op de A7 drie stuks, twee voor mij en 1 achter mij:D

    groetjes Nimrod

  • linkemink

    Op 30/06 Piet Heinkade Amsterdam richting Piet Heintunnel, omstreeks 12.15 uur een groene, ik dacht een 110 maar zou ook een 90 kunnen zijn ( was volgens mij een belastingvrije)

    Even later een jonge zwarte 90 achter mij…… ik zie er steeds meer!(:D

  • Tinus 110

    De Waldpiek Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik op de terugweg op de A7 drie stuks, twee voor

    > mij en 1 achter mij:D

    >

    > groetjes Nimrod

    waar reed je zelf in dan?

  • Marc-my-Words

    'k Zag een weekje geleden nog een witte HighCap Pick-Up in de Vogezer binnenlanden (ergens tussen St Dié en Senones), uit 1994 vlgs de eigenaar, en vergeten te vragen wat er verder mee gedaan was want het “rear-cross-member” zag eruit of er vroeger iets aan geschroefd was.

    Verder in de buitenwijken van Basel stond ook zo hier en daar een Defender voor de sier.

    En uiteindelijk aan het eind van onze kleine Tour-de-France nabij en in Luxembourg ook weer verschillende, een paar luxepaardjes (o.a. een witte 90-bultneus uit Trier) maar ook een (of twee) gele met een kiepbakje. Bij de entré vanuit het zuiden passerden we ook nog een 101 GS met lier (of hebben ze die allemaal).

    Sinds we even zonder zitten ziet ook mijn wederhelft ze overal – toch een goede bijwerking dus.

    Marc

  • Tinus 110

    Mooi al die waarnemingen, maar wil ze ook zo graag zien - ik zit morgen in Malmo en Kopenhagen. Ga goed uitkijken.

    stuur de fotos maar naar landrovergespot.1953@twitpic.com > er staan er al behoorlijk wat!

  • linkemink

    ja, ja zodra mijn iPhone binnen is zal ik mijn waarnemingen vastleggen en uploaden.

  • De Waldpiek

    een 110 vanaf de bbq dansterdiep in colonne teryg naar huis:D

    groetjes Nimrod

  • Marc-my-Words

    Ik fiets nog zonder iPhone !! En het serieuze digi-cameraatje dat dan wel mee mag zit in de stuurtas is is toch meestal net niet tijdig schietklaar.

    Gaat het langzaam helling op dat vraagt die helling en het stuur alle aandacht, gaat het helling af dan is 50-60 km/u net weer iets te snel voor capriolen.

    (Wel een gekke paradox: Als het helling-af gaat dan gaat het juist lekker, dit dus itt het gebruikelijke taalgebruik.)

  • linkemink

    02/07/2010 op de parkeerplaats van de Vomar Broek op Langedijk, een groene woest uitgevoerde Disco.

    Zie m wel eens vaker staan.

  • Marc-my-Words

    Nu net kort voor het rustigste moment op straat bij de aansluiting op de A27 te Nieuwegein een groene 110 CSW met verschillende stukken traanplaat.

    (Was net bij de RDW geweest voor wat dom papierwerk.)

    En nog “netter” (letterlijk en figuurlijk, uhh nu ja net bij het boodschappen doen) een nette witte 110 CSW met Italiaanse kentekenplaten alhier in Amersfoort-Z, opvallend waren de RoStyle-stalen velgen – die zie je normaal alleen onder 90's.

    Marc