Land Rover gespot!

  • Tinus 110

    Hengelo A35, vlak voor afslag Haaksbergen: Vanmiddag rond 14.00 een Nato-blauwe 110 op grijs kenteken met dame rechts voorin - uiteraard zwaaiend :D (tailgate foto op twitter.com/landrovergespot

    en gelijk onderaan de afslag sloeg er een 109 af richting Haaksbergen … dat betekent met mijn 110 onderaan diezelfde afslag richting Hengelo-Zuid 3 ‘Defender’-achtigen bijelkaar.

    Later op de dag op provinciale weg Hengelo > Haaksbergen een witte 109 tegemoet komend. Enthousiaste zwaaier!

  • Eric&Betty Boop

    :S Hier ga ik niet aan meedoen hoor.

    Ik ben vrachtwaggelchauffeur en als ik alle laro's die ik per dag zie hier moet posten heb ik er een dagtaak aan.

    Of hoort mijn reactie eigenlijk in het ZEUR draadje? :D:D

  • Tinus 110

    Pepé le Pew&Betty Boop Schreef:

    ——————————————————-

    > :S Hier ga ik niet aan meedoen hoor.

    > Ik ben vrachtwaggelchauffeur en als ik alle laro's

    > die ik per dag zie hier moet posten heb ik er een

    > dagtaak aan.

    >

    > Of hoort mijn reactie eigenlijk in het ZEUR

    > draadje? :D:D

    alleen een posten die je leuk vind - als je niet leuk vind gewoon niet doen en draadje niet meer volgen.

  • Eric&Betty Boop

    Was maar een grapje hoor. ;)

    Live and let live is mijn motto.

    En draadjes die ik niet wil volgen volg ik ook echt niet.

  • VeeTee

    Kruispunt met stoplichten provinciale weg Driemond, 16:55 uur, rode 110, ja nog net door 't rode licht geglipt…

  • Tinus 110

    VeeTee Schreef:

    ——————————————————-

    > Kruispunt met stoplichten provinciale weg

    > Driemond, 16:55 uur, rode 110, ja nog net door 't

    > rode licht geglipt…

    DAN MOETEN WE DIE FOTO MAAR EVEN VIA CJIB IN LEEUWARDEN KRIJGEN LIJKT ME X(

  • VeeTee

    Ik kom d'r zelf elke dag 2x langs en weet dat er geen camera's staan. Eén keer een mobiel flitsding gezien daar. Maar ik rij toch nooit door rood en ook nooit te hard - tegen m'n principes en Land Rover rijden is toch relaxen?

  • dimitri

    vanavond om 19.30 op de prikpagina een disco op de foto, in het water

    ::o

  • Davy

    Vanavond aan het Damsterdiep in Groningen wel zo'n 20 Laro's gespot. Helaas geen camera bij de hand.

  • Roelie

    Misschien gaat Bowy de luchtfoto )vanaf dak Loods wel plaatsen van al die landrovers.