Verstralers, hoe monteren en aansluiten

  • Voske

    Gewoon met ducktape:D

  • bas110

    Hoi Pamela,

    Heb vorig jaar zelfde project uitgevoerd.

    In accu bak nieuwe accu klemmen geplaatst waar je eenvoudig extra voeding kon bij plaatsen,hieraan zwevende zekering gemonteerd naar relais vanuit relais met draad (4mm2) via raamstijl naar hemel in het dak waterdichte stekker gemonteerd, aan het roofrack vierkante koker gemonteerd (dmv een zgn kikker verbinding) waarop de 4 verstralers zijn gemonteerd.

    Ik heb de bekabeling van de 4 verstralers in de koker gestopt in de koker 5 wartels geplaatst 4 voor de stralers en 1 voor de voeding. Daarna een schakelaar met indicatie lampje gemonteerd tussen stoel en chubbybox draadje vanaf zwevende zekering naar schakelaar en terug naar relais en voilla klaar was bas.

    Ik heb al mijn spullen bij bootplus.nl bestelt goed spul en niet duur succes.

  • hetisfijn

    Hoi Bas,

    Ben ook bezig met verstralers en ga de bekabeling ook in een koker stoppen.

    Hoe kan ik het beste de bekabeling doen, doorlussen in de lampen of allemaal apart en dan bv. in de koker aan elkaar maken. of zijn er nog betere manieren.

  • richard78

    Je hebt wel een vreemde relay zeg:D

  • Bram W.

    Ik heb nog een setje verstralers/mistlampen te koop(zie eerdere advertentie) €45,00

  • Rob

    Altijd via relais schakelen anders brand de lichtschakelaar door vanwege te hoog amperage, de zogenoemde Zweedse schakeling