Ervaringen problemen Freelander 1 ???

  • BEN110

    1 op 10 1 op 12 zul je bedoelen

    ook en nadeel is dat je de buiten lucht niet kan dicht zetten ( als je door en stinkend gebied rijd is dit hinderlijk )

  • D&G

    Er zit gewoon een recirculatieknop op bij mij hoor…

    En bij ons is het tussen de 1:9 en 1:11 (respectievelijk ikke en mijn vrouw)

    D&G

  • Dennis101

    Die knop zit niet op elke Freelander 1.

    Dennis B

  • Apke

    1 op 12 ……… het zal wel aan het weer liggen, maar cruisend door de sneeuw en lekker spelend met de auto kom ik momenteel op 1 op 8.

    Heerlijk spelen op binnenwegen, ABS, tracktion control, constante 4wd :D

    Oh, dat :)o van de Freelander ligt echt aan mijn rechter voet (denk ik).

    Zonder dollen, normaal een goede auto die vlot met het verkeer mee komt. Met de caravan er achter een redelijk krachtige auto. Voldoende ruimte voor 3 kids op de achterbank en 2 honden achterin.

    Nu met dit weer een geweldige auto die zich voorspelbaar gedraagd, lang grip houd en sneller wegtrekt dan alle andere auto's. Verlies ik met mijn Series III grip bij het remmen (remt net zo beroerd als alle andere auto's), blijft de Freelander lekker trouw reageren.

    Kortom, ik ben dik tevreden over onze Freelander 1.8i.

    Oh, een minpunt. De ramen van mijn SIII zijn een stuk kleiner en sneller schoon te krabben :D

  • s.snip

    Ik heb nu 10 jaar ervaring met een freelander td 4 prima auta wat kleine rep elex raam en lucht massa meter

    als 2e auto ook een freelander maar met een 1.8 benz moter dze is veel minder sterk ik denk als je maar voorzichtig

    mee om gaat dat het wel een redelijke auto is elke week koelvloestof contr. en niet de moter niet zwaar belasten en de

    paarden trailer maar achter de bmw td 4 diesel en spaar de benz moter dan kan je er toc nog veel plezier van hebben

  • hans

    tc abs hdc lampjes blijven branden wat kan ik hier aan doen

  • richard78

    zoeken op three amigos

  • Michel

    Waarschijnlijk een abs sensor stuk, gewoon even laten uitlezen, dan zal de boordcomputer wel vertellen waarom die, die lampjes laat branden :-)

  • Colette

    We hebben deze week een proefrit gemaakt in een free lander 2.0 TD4automaat 4x4 5 deurs

    Bij terugkomst vd proefrit lekte de auto olie

    Wat kan het zijn?