DLRR VS LRCH

• La Gomera

Hoi Dude en anderen!

Welke dingen/diensten vind je belangrijk? Als je dat duidelijk hebt kan je gaan zoeken en verdelen wie wat doet of kan. Een ding is mij duidelijk geworden op dit forum en naar aanleiding van alle reakties op det voorstelrondje van Bowy dat het in feite een verzameling is van verschillende kwaliteiten die alle zo z'n mogelijkheden bieden om voorelkaar iets te kunnen betekenen. En dan de

mogelijkheden die internet bied, die zijn gigantisch!!

Jan het is overrichens geen waardeoordeel naar de bestaande club maar meer een alternatief of aanvulling.

Think about it!!!

Henk.

• La Gomera

Sorry Jan ik bedoelde in mijn bericht Marcel. Overigens je hebt gelijk tijd hebik.

• The Dude

Heb me net via het net aangemeld bij lrch. Maar wat ik een beetje vaag vond dat onderaan staat geld overgemaakt ja/nee. Ik heb nee ingevuld want ben niet van plan een willekeurig bedrag te betalen zonder betalingskenmerk. Beetje raar dus maar afwachten op een mailtje of telefoontje van hun.

Allemaal wederom weer eens bedankt.

Groet,

Martijn

http://landrover.mine.nu

• Aad Koene

Martijn,

Op de website van de LRCH staat de contributie per jaar vermeld.

Als je nieuw bent betaald je bovendien een klein bedrag aan inschrijf/administratiekosten.

Beide bedragen samen is je contributie voor 2003.

Jou reactie om nee in te geven heeft alleen als gevolg dat je nu automatisch een acceptgiro krijgt thuis gestuurd.

Na ontvangst van de betaling krijg je een brief met je lidnummer, je ledenpas en een raamsticker.

Aad Koene, LR S2a 109“ Stawag RHD Safari ”Tinkerbell"

• Bowy

Hoi Henk,

Jij roept interessante dingen!

Ik was zelf een beetje verbaasd over het aantal leuke ;) reacties op mijn voorstelrondje….. Ook veel mensen die minder actief zijn stelden zich voor! Ik vind het erg leuk dat ik van veel mensen op dit forum een wat beter beeld heb gekregen!

Kun je jouw ideeen nog wat verder spuien… Ik ben benieuwd hoe je dit precies ziet?

Groet Bowy

• Aad Koene

Henk,

Wellicht een idee!

Jij vertrekt toch pas over 2 jaar, ik heb links en rechts ook wel een uurtje over. (een paar anderen ongetwijfeld ook)

Het is geen slecht idee, waarom niet uitvoeren.

Gooi maar een balletje op.

Aad Koene, LR S2a 109“ Stawag RHD Safari ”Tinkerbell"

• La Gomera

Hallo Aad en Bowy!!!

Tja gebeurt er ineens weer van alles!!! Ik denk dat we/ik eerst nog maar wat reakties afwacht van de 38 mensen met een landrover aandoening die op het voorstelrondje van Bowy hebben gereageerd. Een persoon lijkt me een zeer waardevolle en bruikbare meedenker en dat is Berry Wijers de eigenaar/beheerder van de LR-pagina en prikbord (zie re: “even voorstellen”30-1) en ben ook zeer benieuwd naar zijn reaktie op dit evt. initiatief.

Kortom laten we maar ff kijken wat er verder zoal gebeurt. Gebeurt er niks, ook prima . Hebben we nog steeds een prima forum!!!

Welterusten Henk.

• Maarten B

Ik sta altijd open voor goede ideeën en ben ook bereid mee te denken!

Greetz, Maarten

• Berry Weijers

Men kan zonder kosten op de wachtlijst van het DLRR gezet worden.

Groeten,

Berry Weijers

beheerder

• Berry Weijers

Persoonlijk denk ik dat het DLRR en de LRCH qua clubs de lading in NL perfect dekken. Er is voor ieders wil wat bij.

Buiten de clubs om zijn er uiteraard mogelijkheden ten over om leuke LR contacten te onderhouden en eventueel een evenement met elkaar te organiseren. Vaak is het roepen van een datum en een plaats al genoeg om een hoeveelheid LR liefhebbers bij elkaar te brengen.

Mochten er personen zijn die overwegen om een ‘echte’ club met statuten, administratie, commisies, clubblad, etc. op te richten heb ik 1 tip:

'Bezint voor gij begint'

Degene die ervaringen hebben met het organiseren van evenementen of het oprichten van een vereniging zullen begrijpen waarom zaken zoals bijv. het instellen van een ledenstop bestaan.

Tijd hebben we momenteel niet maar eind 2003 hoop ik in de gelegenheid te zijn om eens een aantal e-mailadressen in levende lijve te ontmoeten.

Groeten,

Berry Weijers

beheerder