Zo zie je maar,
Ook ik kan het verkeerd begrijpen.
Aad Koene, LR S2a 109“ Stawag RHD Safari ”Tinkerbell"
Interessante discussie komt er nu op gang…..
Maar even voor de duidelijkheid ik heb maar 25 vakantie dagen per jaar dus in een rechte lijn naar zuidfrankrijk en terug zit er voor mij niet in!
Misschien wel voor Aad?
Verder ben ik nu nog steeds op zoek naar antwoorden!
Ik ben er inmiddels achter dat SOA niet zo moeilijk is (pirate4x4 forum) maar twijfel nog of de 6 inch lift die ik dan krijg niet wat overdreven is?
Anders wordt het toch verlagen veerbevestigingspunten naar 109 militairy voorbeeld!
Groet Bowy
Dat zie ik niet echt als een probleem, heb ik voor mijn salisbury ook al moeten doen.
Zie dit verhaal op :
http://www.nicksjungle.co.uk/mod_mot.htm
Maar vooral de lift is misschien wat te veel van het goeie….
Zou trouwens wel cool zijn heb ik volgens mij een van de hoogste landrovers in de benelux….!!!!
Groet Bowy
Hee Ron ,
Bedankt voor de visuele ondersteuning , ik geloof dat ik er nog eens serieus over na moet denken en toch voor de veerbevestigingspunten verlagen moet gaan.
En die dromedaris is al lang blij dat hij niet meer op tractorbanden….. staat! en nu op 900x16 mt! Want dat was ook al niet echt fijn.
Ik kom binnenkort even langs voor het chassis, ik hoor dan graag nog wat ideeen! ( over dromedarissen…. )
Groet Bowy
Is ook een mening, Ik vindt dat iedereen zijn landrover moet kunnen opbouwen zoals hij wil, dat vindt ik juist het leuke.
Een Jeep is ook leuk maar het type mens dat daarbij hoort vindt ik lang niet zo leuk als bij Landrovers, daar heb je ook niet zulke gezellige forums……!
Dus daarom voor mij gewoon een opgehoogde landrover!
Groet Bowy
En zelf dat verschilt weer van mens tot mens net als bij de land rover. maar als je gaat generaliseren dan klopt het wel redelijk.
Ik heb mensen in een laro consequent zien weigeren om door een ander merk geholpen te worden, maar dit zelfde had een j**prijder afgelopen keer op Rhedelaag hij weigerde door mij geholpen te worden. helaas was er een an dere j**prijder zo gek om hem wel te helpen. Als je bij mij te chovanistisch ('k weet niet of je het zo schrijft) om door een ander merk geholpen te worden dan help ik ook niet meer.
Groetjes Jorrit
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?