steeringguard +/- prijs

• werner

Hallo allemaal,

Prima idee! Ook ik wil graag meedoen om de eerste 10 stuks vol te maken.

Ik heb een Santana 109" uit '79. Als er iets is waar ik aan mee kan helpen laat dit dan even weten.

Groet, Werner

• aart

he jorrit sorry maar ik doe niet mee, ik meende dat we gezellig wat gingen hobbyen en daarmee wat in elkaar te flansen. nu word het allemaal alsnog hi-tec( op die low-tec wagen van me). en bovendien kan ik het voor 2 euro wat slijpschijven en electrodes zelf fabriceren dat leek me net leuk en daar heb ik veel meer eer van.nogmaals sorry en ik hoop dat je nu toch je aantal haalt. mocht er met andere dingen gehobbyt worden (een snorkel?) ben ik graag van de party.

• fritz

Jorrit,

Inderdaad doe ik mee!

Denk erom , om tijdig een vooruitbetaling te verlangen, niemand wil dat je met een berg aluminium plaat blijft zitten, en ik denk dat je ook de nat bank niet bent…

Geef even bank nr en minimaal bedrag dat je wenst….kan ik het vast overmaken.

….goed voorbeeld doet volgen, nietwaar?

• Bob

Jorrit,

Ik heb een 110 ex-army uit 86. Ik zou ook graag mee willen doen. Als je je bankreknr en de kosten doorgeeft op mijn e mail, dan kan ik storten en weet jij zeker dat ik meedoe.

Ik hoor wel wat verder de bedoeling is.

ALOHA Bob