steeringguard +/- prijs

• Noud109

Hoi,

Ik wou ook graag meedoen. Ik heb een 109 ex Nedelands leger.

Ik heb de oude trek/hijsoogplaten nog liggen. Kun je die nog als mal gebruiken?

Kunnen we er op die manier ook gelijk een afsleepvoorziening aan bakken?

Ik kan geen autocadtekening maken, maar met een tekentafel kan ik goed overweg dus als je hulp nodig hebt……

Noud

• Durk

worden er ook 2 recoverypoints opgelast? dan sla je 2 vliegen in 1 klap. dan heb je mooi voorop 2 recoverypoints erbij.

Zitten er ook gaten (perforatie) in? dan kan de drek beter weg dacht ik zo

Mocht dit ‘t geval zijn dan heb ik ook belang bij zo’n ding (series IIa 88")

• jeroen

Hallo Joorit en anderen,

Squadra heeft een lierbumper aangeschaft incl de stuur bescherming…..

Dus ik zoek Hans, ik ben er wel voor maar wil niet de enige zijn.

Heb nl niet de tijd en ervaring voor het ontwerp enz. om dat volledig op me te nemen. Wil wel meehelpen uiteraard. Graag hoor ik hoe verder.

Jeroen.

• Chris

Ik vindt de prijs fantastisch!! zeker voor een in alu en gegalvaniseerd. Zag ze vandaag bij AutoRega liggen voor iets van €240,- . Ik kan met CAD e.d niet helpen.

Gr. Chris (met 110)

• pick up

wat moet er voor het autocad gebeuren??

wij hebben autocad + tekenaar beschikbaar, dus laat maar weten wat er moet gebeuren, misschien kunne we helepen.

• Squadracorse

Het probleem voor de Disco gaat waarschijnlijk het aantal worden.

Wanneer het er 10 stuks of meer worden, wordt de steering guard ook een stukje goedkoper.

Je kunt er nu eentje kopen voor plusminus € 140,00 met nog garantie ed ook nog.

Als er dus maar twee of drie stuks moeten worden gemaakt, lijkt het mij eenvoudiger en goedkoper om deze gewoon te kopen.

Je kunt ze overigens bestellen bij Elephant off Road Equipement te Oosterend:

Tel: 0515-33 12 50

Succes, JC

• Jorrit

Ja, Durk aan alles wat je noemt is gedacht, ik zet je op de lijst.

• Jorrit

ik heb de tekeningen met de hand af (voor de 90/110) ik moet nog een maat die ik was vergeten op te meten natrekken. Als ik deze maat heb en mijn tekening klopt moet deze in auto-CAD gezet worden met de maten vanuit een nulput zodat de tekening gebruikt kan worden door de CNC-snijmachine.

Als jullie dit voor zouden kunnen doen ben ik heel blij.

Groetjes Jorrit

• Marchel Gerbers

Hoi Jorrit,

Voor dit bedrag wil ik ook graag meedoen. Ik heb een landrover 88 llightweight bouwjaar 1978 (ex-leger). Ik ga er vanuit dat dit gelijk is aan een normale "88. Helaas kan ik niet met autocat omgaan. Als ik jou op enige wijze kan helpen dan hoor ik het graag.

Groeten,

Marchel

marchel_gerbers@hotmail.com

(www.gerbers.biz)

• jan sanders

hoi allemaal,

wat een geweldig initiatief. wil ook graag wel zo'n ding op mijn ex nl leger 109. Jorrit wil je mij ook op de lijst van de 109 & 88 zetten.

alvast harstikke bedankt

heb helaas geen tijd om jullie te helpen, zit midden in een verhuizing, verbouwing.

groeten en succes

jan

sanders910@wanadoo.nl