Land Rover gespot!

  • serine

    wat mij altijd weer verbaasd..met alle respect hoor…maar dat gemekker over de zin of onzin over een topic…

    sommige topics zijn nuttig en behulpzaam…dat maakt dit prikbord vaan van onschatbare waarde..

    advies vragen en men staat meteen met raad en eventueel zelfs daad voor je klaar.

    maar andere topic's zijn gezellig…en dat is wat dit prikbord ook is tegelijk met de meetings.

    het prikbord en de mensen daarop zijn in vele momenten gezellig vriendelijk en als het moet een.

    het enige wat ik een beetje jammer vind is dus het gesputter tegen de gezellige topic's

    kom op mensen…laat elkaar lekker in de waarde…laat men ook gezellig mogen doen..

    want zoals ik maar al te goed weet….het leven kan wel heel erg kort zijn. dus geniet daarvan…en laat een ander op zijn manier van zn leven genieten.

    deze hangt aan een draadje maar is natuurlijk voor iedereen bedoeld die zo regaard in deze topic…en alle andere topic's zo reageren die off zijn..of te gezellig zijn..naar hun mening.

  • Frans Bonnes

    Je hebt wel een beetje gelijk, maar wat is er gezellig aan om hier te zetten dat ik op de N833 een donker groene defender 109 ben tegengekomen.

    Soms zijn OT onderwerpen best leuk en gezellig, maar ze monden, naar mijn mening, vaak uit naar oeverloos gel*l.

    En daar gaat het topic “gespot” ook naar toe, er rijden namelijk te veel Landrovers in Nederland rond voor zoiets dergelijks. :D

    En nee, ik ben geen zuurpruim

    fb

  • serine

    :D gelukkig maar want ik begon mij al een beetje zorgen te maken…:D;)

    ik vind trouwens wel dat te weinig prikkers een prikker stikker achterop het raampje hebben….ik heb ze wel…en vind het altijd leuk om er nog een te spotten..(het is klein en subtiel maar wel herkenbaar..;)

  • Marc-my-Words

    Frans Bonnes Schreef:

    ——————————————————-

    > Je hebt wel een beetje gelijk, maar wat is er

    > gezellig aan om hier te zetten dat ik op de N833

    > een donker groene defender 109 ben tegengekomen.

    >

    > Soms zijn OT onderwerpen best leuk en gezellig,

    > maar ze monden, naar mijn mening, vaak uit naar

    > oeverloos gel*l.

    > En daar gaat het topic “gespot” ook naar toe, er

    > rijden namelijk te veel Landrovers in Nederland

    > rond voor zoiets dergelijks. :D

    >

    > En nee, ik ben geen zuurpruim

    >

    > fb

    Precies. Misschien ook juist daarom heb ik ook een paar l*llige spots gepost.

    Ik kan daar nog aan toevoegen dat gewoonlijk in de Stephensonstraat alhier een in principe groene 110 HT staat met een eigenaar die in markiezen etc doet.

    De hardtop-zijpanelen zijn beplakt met een vooral limestone-kleurig firma-opschrift – dus een beetje een 109 HT impressie. Heeft ook een imperiaal. Voorheen op stalen velgen met spoorverbreders, nu op alu “sier”velgen.

    Nee, nee, geen aandelen, zelfs geen markies oid, gewoon een tuin met genoeg groen.

    Marc

  • linkemink

    Vanmiddag omstreeks 12.00 uur Oorsprongweg/Heereweg in Groet een blauwe 110 Defender. Bestuurder zwaaide enthousiast naar mij ( blauwe 90 Defender)

  • Roelie

    Vanmiddag of beter gezegd iedere dag als ik van mijn werk kom rijd ik op de fiets in de Gerrit Imbosstraat Foxhol langs een donker groene 110 en een blauwe 88.

  • Tinus 110

    vanmiddag bij uitrijden Delden 2 mooie zwarte 110's gezien. Kwamen me tegemoet rijden. 1 met Duits kenteken en 1 met nederlands welke een grote fietsendrager achterop had.

    Beiden zwaaiden uitbundig!

    @ Frans, waar kan ik de trots van jouw spotten - wil hem namelijk graag een keer hier posten. B)

  • Harry

    Vanavond omstreeks 20.15 uur Coentunnel Amsterdam stad in een zwarte 90 Defender met aanhanger met een behoorlijke snelheid! ( waarschijnlijk TD 5 of V8?)

  • Larosaurus

    Ik zie iedere dag op de A 79 van maastricht naar Heerlen minimaal 1 soms 2 laro' s rijden. Altijd dezelfde. ik ga eens letten op de kleur enzo en die hier maar eens dagelijks melden, is ook goed voor de lengte van de topic….(:D

  • Marc-my-Words

    Larosaurus Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zie iedere dag op de A 79 van maastricht naar

    > Heerlen minimaal 1 soms 2 laro' s rijden. Altijd

    > dezelfde. ik ga eens letten op de kleur enzo en

    > die hier maar eens dagelijks melden, is ook goed

    > voor de lengte van de topic….(:D

    Ter vergroting van de feestvreugde, en lengte van dit topic:

    De 37-VLL-7 zag ik alhier op de Gracht (pardon Singel zoals dat hier in deze middeleeuwse stad heet). Een 90 bultneus gezien zijn neusje, uit 1998 vlgs de RDW, donker groen met meegespoten dak (daar staat nvt bij de RDW) en vlgs de RDW “ is het een ”Land Rover Defender 90 Hard Top 500" – ik vroeg me even af waar die 500 op sloeg: bij nader inzien het laadvermogen (weinig naar mijn mening).

    En ik dacht dat ie er wel vaker stond dus …. als ik er zo nu en dan langs fiets ….

    O ja ook weer minstens een Disco, maar die laat ik gewoon staan, zitten, rijden ……