Land Rover gespot!

  • Gerben tB

    Is dat in de Reigerstraat (spothal ?)

    En we zeuren niet zo in Twente :)-D

  • Tinus 110

    Gerben tB Schreef:

    ——————————————————-

    > Is dat in de Reigerstraat (spothal ?) << bijna, vinkje dat in het riet zit …B)

    >

    > En we zeuren niet zo in Twente :)-D <<hmm, die past me wel nu…

    zag gisteren wel een mooi gerestaureerde blauwe 109 naar de tennisbaan rijden, zat er nog even achter. (had natuurlijk foto moeten twitteren, vlg x)

  • linkemink

    Yep, goed idee! Wacht met smart op mijn nieuwe iPhone 4 en zal dan ook mooie exemplaren vastleggen en plaatsen.

    Ik ben in ieder geval al een follower(tu)

  • VeeTee

    Leuk idee. Heb het twitpic emailadres in m'n iPhone gezet (tu)

  • Michel

    Ik zag vanmiddag een mooie ex-leger 110 staan bij de Welkoop in Silvolde rond 15:45

    En een rode brandweer 109? in laag-keppel, op de oprit van 1 van de huizen langs de provinciale weg wat eerder op de middag, zo rond 13:00uur

  • Gerben tB

    Ik eentje aan de achterzijde van de faculteit bedrijfskunde van de UT Twente, zo'n beetje alle kleuren van de regenboog,

  • linkemink

    Afgelopen zondag op het Strand Bergen aan Zee een oranje 110 ( reddingsbrigade)

  • klaaskoets

    Ik zag een hele mooie witte 110 in mijn tuin staan, afgelopen zaterdag zelfs 2 stuks.(:P)

  • Tinus 110

    klaaskoets Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zag een hele mooie witte 110 in mijn tuin

    > staan, afgelopen zaterdag zelfs 2 stuks.(:P)

    Geweldig - foto naar LandRoverGespot.1953@twitpic.com

  • linkemink

    Vanmorgen omstreeks 11.15 uur Westerweg N242 Alkmaar richting Heerhugowaard een mooie witte 110 Crew Cab, bestuurder zwaaide naam mij ( blauwe 90)

    Omstreeks 11.50 uur Van Diemenstraat Amsterdam, zwarte 110, sloeg rechtsaf Barentzplein in.

    21.30 uur Coentunnel richting Zeeburg, Zilvergrijze Defender 90.